Jump to content

Bloedspetters


Remi-X

Recommended Posts

Type: Texture

Stijl: CoD

Grootte: 1680X1050

Afbeelding: Voorbeeld

Tekst: Geen

Rand: Geen

Kleuren: Rood

Extra: Het liefst een zo klein mogelijk bestand met redelijke kwaliteit. En als het even kan, probeer het zo te maken dat ik met een egale kleur rood het plaatje donkerder kan maken naar bijvoorbeeld dit effect. Of dat je begint met een donker plaatje en dat ik de opacity minder kan instellen weermee je weer dit effect kan krijgen :)

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

Type: Texture

Stijl: CoD

Grootte: 1680X1050

Afbeelding: Voorbeeld

Tekst: Geen

Rand: Geen

Kleuren: Rood

Extra: Het liefst een zo klein mogelijk bestand met redelijke kwaliteit. En als het even kan, probeer het zo te maken dat ik met een egale kleur rood het plaatje donkerder kan maken naar bijvoorbeeld dit effect. Of dat je begint met een donker plaatje en dat ik de opacity minder kan instellen weermee je weer dit effect kan krijgen :)

Accepted :)

Link to comment
Delen op andere websites

Tadaaa! :puh:

15qt0k0.png

Ik heb er een zo klein mogelijke PNG van gemaakt, omdat de kwaliteit bij JPG sterk verminderde (zelfs geoptimaliseerd). Ik hoop dat het zo goed is? :)

EDIT: Ik zie dat de afmetingen verkleind zijn bij het uploaden, dus hier de link naar het bestand zelf: http://www.mediafire.com/file/ntqtnyonzcj/bloedspetters2.png

Bewerkt: door Silver-Blade
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat ziet er wel panades uit, maar ik bedoelde eigenlijk een texture die ik kan gebruiken zoals op het voorbeeldje (als dat onduidelijk was, mijn excuses daarvoor). Dus zou je ipv zwart ook transparant voor me kunnen doen? En jouw formaat is 1600x1200, ik doelde op 1680x1050 :)

En of het ook ietsje minder bloed mag zijn? Ik ga het namelijk gebruiken in mijn MTA Stelath server, en het zou fijn zijn als de mensen ook nog iets meer kunnen zien xD

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

3.4 Mb O_o Zou je me als het af is ook de PSD kunnen sturen? Aniewee, je editted plaatje is niet precies wat ik bedoelde :puh: Want volgens mij heb jij gewoon een background layer en die is zwart? Als je die layer nou transparant maakt, kom je al in de buurt van wat ik bedoel ;)

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

Dat zal dan erg lastig worden, tenzij het op de een of andere manier uit het spel gehaald kan worden :puh: Als je nou eens ingame op een donkere plek gaat staan terwijl je raak geschoten wordt en dan een printscreen maakt... :engel: Dan zou je een mooi plaatje met donkere achtergrond hebben om van te maken wat je wilt hebben :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo denk jij dat het een zwarte achtergrond moet worden? Transparant, zodat hij het weer in zijn MTA servertje kan gooien voor een mooi effect. Dit moet gewoon in PS met brushes worden gedaan, anders krijg je nooit mooie bloedspetter + een transparante achtergrond.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik heb ook een .Gif afbeelding ergens op pc staan( ooit zelf gemaakt)

Die heel mooi bloederiger dan COD maar het druipt echt van je beeldscherm af.

Alleen ik weet niet of GTA .Gif ondersteund anders kan ik het wel coderen naar .JPG maar dan beweegd het wel nog gwn.

Alleen Windows 95 en 98 kunnen die Tweak niet aan van die Codec dus denk ook niet dat het met Apple lukt.

Tenzij niemand daar Gta op speelt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...