Jump to content

Hoofdpijn


coolnniek9

Recommended Posts

Aspirines, Paracetamols en Ibuprofen kunnen de hoofdpijn tegengaan. Ook is het belangrijk om voldoende nachtrust te hebben, voldoende eten en drinken op te nemen, veel lichaamsbeweging en veel frisse lucht krijgen. Je moet het gebruik van tabak, alcohol en koffie bepreken.

Link to comment
Delen op andere websites

Niks aan te doen, in de loop van tijd zul je dood gaan

Oké, en nu zonder fratsen, wat ik altijd doe is bovenstaande dingen gebruiken of gaan slapen (poging tot).

Een bad nemen wilt ook nog wel eens wonderen tegen de hoofdpijn toen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Stoppen met computeren, gamen, etc. Dit kan het juist alleen maar erger maken. Steek je kop even uit het raam om een beetje af te koelen (ja, serieus), slik een aspirientje en ga slapen. Mocht je morgen nog steeds hoofdpijn hebben, even langs de huisarts.

Link to comment
Delen op andere websites

Ontspannen. Niet dagenlang computeren (wat nog wel eens de oorzaak is in de vakanties). Wat ik doe is gewoon helemaal niks, vaak als ik ga slapen (wat soms behoorlijk moeilijk gaat) wordt je vanzelf wakker zonder hoofdpijn. Als je dan nog steeds hoofdpijn hebt zou ik gewoon Paracetemol nemen of iets in die richting. Later op de dag is de hoofdpijn namelijk weg, doe je dat niet, dan kan het vanzelf weggaan of het wordt erger.

Link to comment
Delen op andere websites

Ga aub naar een dokter/huisarts voor dit soort zaken, hoe kunnen een paar 'GTA-nerdjes' nou, zonder dat ze jou hebben onderzocht, weten wat goed voor je is!?

Natuurlijk is er maar een kleine kans dat een dokter/huisarts zo'n probleem kan oplossen maar die kans is nog altijd groter dan hier een antwoord te vinden.

Ik kan me op een ander forum een geval herinneren waarbij iemand last had van schokken in haar hoofd die dacht dat het door XTC gebruik kwam, ze bleek later een hersentumor te hebben.

Nu probeer ik je niet bang te maken want het lijkt me sterk dat er zoiets bij jou aan de hand is het gaat mij er alleen om dat je de mensen opzoekt die hier voor hebben gestudeerd.

Bewerkt: door Amfetamientje
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...