Jump to content

Snowleopard vs moechy


Royboow

Recommended Posts

Onderwerp: Anime

Soort design: Signature

Size design: tot 500 x 150

Render: Mag, hoeft niet

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk

Opmerking: In de titel staat Royboow, maar het is natuurlijk snowleopard Veel succes, Mijn inzending: Alonzo.jpg

Bewerkt: door Snowleopard
Link to comment
Delen op andere websites

Snowleopard

Erg mooi! Deze stijl is echt prachtig, en ik heb geen commentaar.

Dikke 10/10

Moechy

Eigenlijk vind ik jouw signature een beetje saai, dat komt omdat je eigenlijk alleen maar een achtergrond met een render er op geplakt. Probeer het de volgende keer in te blenden dan lijkt het al een stuk mooier (tutorial: Klikerdeklikklik)

6/10 omdat ik weet dat je een beginner bent

Stem Snowleopard

Link to comment
Delen op andere websites

Snowleopard:

Wel grappig gebruik van de keluren. Maar dat poppetje komt er niet echt naar voren bij mij. Ik heb er ook niet echt een Anime-gevoel bij.

Maar voor de rest erg leuk.

Moechy:

Mooi en donker. Dat meisje springt er echt uit van de achtergrond. Die rode tinten achterin maken het ook wat donkerder en mysterieuzer.

Daardoor vind ik hem geweldig.

Stem:

Moechy

Link to comment
Delen op andere websites

Snowleopard VS Moechy

Snowleopard

Alonzo.jpg

Moechy

Afgewerktesig6V2.png

Stemmen!

Snowleopard

9/10

Toelichting: Ik heb bij jou het idee dat er meer aan is gedaan en ik vind hem wel grappig :tu:

Moechy:

6/10

Toelichting: erg geil plaatje hoor bloos.gif maar tog zit er denk ik niet heel veel werk achter

Link to comment
Delen op andere websites

Snowleopard:

Ik vind hem wel leuk maar voor mijn gevoel is hij uitgerekt en ik ben niet zo'n fan van die kleuren.

Ook vind ik dat je de render niet een beetje transparant had moeten maken want dat vind ik namelijk minder mooi.

Ook vind ik de rare blauwe spettertjes niet mooi staan.

Moechy:

Heerlijk kleur gebruik, lekker donker en mysterieus. De achtergrond vind ik geweldig want het lijkt net alsof er bloed vlekken uitgeveegd zijn en dat geeft een erg mooi effect. Ook je render vind ik mooi en past er erg goed in. Ik vind hem super!

Stem:

Moechy

Link to comment
Delen op andere websites

Snowleopard:

Fantastisch, alles pat zo mooi in het geheel :tu: 9/10

Moechy:

Ik vind de achtergrond niet echt geslaagd, het is beter dan de eerste die je ging inzenden, maar het is nog steeds niet goed. 5/10

Stem: Snowleopard

Link to comment
Delen op andere websites

mijn stem gaat naar Snowleopard omdat ik die van hem wel wat vind hebben ik vind dat het wel een beetje op een bestaande afbeelding lijkt en dat heeft wel wat koels hij is simpel een paar leuke effectjes en mooi.

die van Moechy is een beetje saai vind ik je kan het simpel houden maar dit is niet simpel dit is saai de achtergrond is leuk gemaakt de render is ook gewoon goed maar 't is niets bijzonders...

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...