Benjamin Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 ik heb de zoekfunctie gebruikt maar ik kon niks vinden, namenlijk hoe je je eigen muziek in san andreas kunt zetten net zoals je dat ook kon met vice toen kon je een map maken genaamd MP3 maar hoe moet dit bij san andreas??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
racer22 Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Je kunt bij naar mijn documenten gaan en dan gta san andreas en daar zat weer een mapej waar ej je muziek in kan zetten als je datr gedaan hebt ga je naar opties (in het spel) en stel je daar in dat gta de muziek pakt uti dat mapje. (als er dingen niet duidelijk zijn zeg het) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 In deze topic staat alles uitgelegd: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=10495 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.