Jump to content

Save Game


Neon-GTA

Recommended Posts

Heey,

Ik heb een vraag over GTA VCS Save Games :$

-

Ik wil een Save Game op mn PSP zetten.

Alleen ik las dat als je dat doet, je huidige Game verwijderd wordt.

Dat wil ik niet dus heb ik m'n Gamein het 3é slot gesaved...

Wordt dan alsnog m'nhuidige game (in slot 3) verwijderd of kan ik dan gewoon die nieuwe erbij zetten?

Alvast bedankt voor alle hulp! :tu:

-GTASenjo

Link to comment
Delen op andere websites

Achter de naam van de savefile staat een nummertje, van 1 tot 9. Deze staan voor de slots. Verander dit nummer van 3 na 2 of een andere en hij zou je andere game niet moeten wissen. :)

Bedankt ^_^

Nu even op bij 'Downloads' kijken, voor een SaveGame :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben bang dat nummer verwisselen niet zal gaan. Naar mijn weten liggen de nummers van PSP savefiles vast, en als je ze gaat veranderen zal je ze niet kunnen laden. Tenmiste, dit was bij Liberty City Stories zo. Ik ben er echter bijna zeker van dat dit ook bij Vice City Stories is, en bij alle PSP savegames.

Savegames worden niet overschreden, niet perse tenminste. Het probleem zit het vaak bij het opslaan, ze worden inderdaad genummerd (vanaf 0 overigens). Jij slaat op het eerste slot op, tenminste, dat is vaak zo het geval. Maar degene die de save maakt, doet dit vaak ook. Wanneer je 'm dan op je PSP wil zetten kan dit niet zonder overschrijven, doordat ze beide op het eerste slot staan. (En daardoor dezelfde naam hebben) Download daarom de file, en kijk op welk nummer deze staat. Vergelijk deze met je eigen. Indien ze gelijk zijn moet je je eigenste even op een ander slot opslaan voordat je de download erop zet. Wanneer ze verschillende slots gebruiken is er niets aan de hand.

Jouw voorzorgsmaatregelen zouden al voldoende moeten zijn, gezien de meeste saves niet op het derde slot worden opgeslagen. Vaak zou je hem dan ook logischer wijs zonder al te veel moeite op je PSP moeten kunnen zetten. Er is natuurlijk altijd een kans dat 'ie wel op het derde slot staat, maar komt niet zo vaak voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...