Jump to content

Modern Warfare 2 Signature

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

6/10

Jammer dat er geen border is

Jammer, dat ik die niet kan vinden in Paint.net

Eh wtf, zelfs met Microsoft Paint kan je een border maken...

Ander font?

Die dingen kun je toch ook wel zelf googlen? :cab: Google het woordje 'font'en je weet precies wat een font is. How hard can it be?

Bewerkt: door ArticLight
Geplaatst: (bewerkt)

Hoe kan het eigenlijk dat je geen ander font kan doen? :?

Ander font?

Ander lettertype dus..

@: Hierboven: Kun jij me dat uitleggen waar ik dat kan vinden dan?

Bewerkt: door NickOwnage
Geplaatst:

@: Hierboven: Kun jij me dat uitleggen waar ik dat kan vinden dan?

Hoe je een border maakt of een ander font doet? :7

Nou, een border maak je door een randje van een bepaalde hoeveelheid pixels om je signature heen te doen. Voorbeeld van een 1 pixel lijntje:

Zoiets kun je in Microsoft Paint maken met de 'lijn-tool'. In Paint.net zit die volgens mij ook. Als je niet de standaard zwarte border wil doen kun je met de 'dropper-tool' een kleur uit je sig halen die wat minder opvalt (in jou geval groen; surprise!). En voor je begint te miepen waar je die tools kan vinden, heb ik even een plaatje voor je gemaakt:

harrie.png

Zelf googlen is ook erg handig, dat had mij en anderen namelijk veel moeite bespaard. :) Klik daarom deze link: KLIK HIER.

En een ander font (lettertype) maken/kiezen, daar is geen drol aan. Je download je gewoon een ander font van bijvoorbeeld dafont.com en die installeer je dan. Dan kies je het nieuwe font in Paint.net en dan zet je je tekst in het nieuwe font neer op je sig. En nu begin jij waarschijnlijk te zeggen: "Maar ik kan mijn oude font niet meer weghalen! :-( " En dan zeg ik: eigen schuld, dat is zelfverantwoordelijkheid, moest je maar tussendoor wat stuff opslaan.

Hopelijk heb ik je weer wat nieuws geleerd! :) Ik hoop vooral dat je de site http://www.google.nl/ onthoudt, want die is namelijk rete-handig! :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...