Jump to content

PC of Mac, wat kies jij?

Mac Of Windows?  

54 leden hebben gestemd

1. 1. Mac of Windows?

• Mac !
      12
    • Windows! !
      42

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik neem gewoon een PC want ik kan moeilijk al mn hardware in mn scherm stoppen. Ik heb een keer OS X gehad op mn pc, en het werkt opzich wel fijn, maar ik vind Windows gewoon makkelijker.

Geplaatst:

Ik gebruik een Windows PC, en met gigantisch veel getweak werkt alles erg fijn. Mac werkt ook fijn, maar heeft minder games ondersteuning. :/ En ik ben principieel tegen Mac. Vooral omdat voorgebouwde computers belachelijk duur zijn in vergelijking met een Windows computer met dezelfde specificaties.

Geplaatst:

Ik neem gewoon een PC want ik kan moeilijk al mn hardware in mn scherm stoppen. Ik heb een keer OS X gehad op mn pc, en het werkt opzich wel fijn, maar ik vind Windows gewoon makkelijker.

Dan heb je het over een iMac, Powermac heeft een makkelijkere systeemkast waar je de klep opent en overal bij kan:

http://dev.methodknowledgy.com/wp-content/uploads/2009/01/powermac_g4_mdd_open.jpg

>>> Door Thundercover: Grote afbeelding(en) van boven 1024x786 gelieve in een link te plaatsen. Bij deze aangepast.<<<

Geplaatst:

ja maar daar heeft neimand wat aan als Mac amper hardware support en je dus weinig andere hardware erin kunt stoppen.

Geplaatst:

ja maar daar heeft neimand wat aan als Mac amper hardware support en je dus weinig andere hardware erin kunt stoppen.

Okee, dat is ook weer waar, maar mocht je iets moeten vervangen of wil je je kast schoonmaken doe je dit op zo'n manier veel makkelijker.

Maar zelf ben ik alsnog wel vóór Windows, omdat ik het gewend ben en omdat ik toch nog te veel game om over te stappen naar een Mac, wat ik wel zou doen -indien mogelijk- is een PowerMac kast kopen zonder hardware erin en dan daar gewoon een WindowsPC van maken met normale hardware. Want de kast vind ik zelf gewoon erg mooi.

• Uiterlijk: Mac
  • Functioneren: Mac
  • Eigen gebruik: Windows
  • Bedrijfsgebruik: Mac
  • Designing: Mac

En buiten dit ga ik toch voor Windows :Y Omdat ik daar gewoon alle software kan gebruiken dat ik fijn vind en ik veel beter ermee overweg kan :Y

Maar als ik een custom build-pc zou nemen zou ik -indien mogelijk- er van buiten een Powermac van maken en van binnen een PC :D

Geplaatst:

Ik ga voor een Windows, Je kan alles op een Windows (voor Mac zijn alleen de recentste spellen ook afgestemd), je hoeft ook niet telkens te switchen van computer als je bv op een MAC iets wilt openen dat enkel op Windows beschikbaar is (er zijn weinig dingen die MAC-only zijn)..

Een MAC geeft misschien minder foutmeldingen, maar een Windows is zoveel keren gebruiksvriendelijker.

Geplaatst:

Ik zie dat mensen op het uiterlijk van de Mac vallen. Ik zou zeggen, gebruik Tune Up Utilities. Op mijn laptop heb ik toevallig een Mac skin, en ik zie zo het verschil werkelijk niet. Je hoeft alleen maar een beetje je best te doen om dat uiterlijk in je Windows te proppen. En de andere punten zorgen toch niet dat de functionaliteit er op vooruit gaat. Voor mij in ieder geval niet.

Geplaatst:

ik een pc,ben ,mac niet gewend en windows bevalt me gewoon prima dus zie geen reden om voor een mac te kiezen.

Geplaatst:

Dan heb je het over een iMac, Powermac heeft een makkelijkere systeemkast waar je de klep opent en overal bij kan:

http://dev.methodknowledgy.com/wp-content/uploads/2009/01/powermac_g4_mdd_open.jpg

Hoe wil je daar een custom koeler in zetten met een gigantische baksteen van 'n videokaart? :)

Geplaatst:

Mac, waarom?

Ik ben er mee opgegroeid, we hebben nog nooit een windows gehad

Ik vind mac prima werken, behalve dat sommige proggama's niet opkunnen

Trouwens... ja de prijs van mac is duur, maar dan heb je wel wat... kijk maar eens naar die Imac :D

Geplaatst:

Mac, waarom?

Ik ben er mee opgegroeid, we hebben nog nooit een windows gehad

Ik vind mac prima werken, behalve dat sommige proggama's niet opkunnen

Trouwens... ja de prijs van mac is duur, maar dan heb je wel wat... kijk maar eens naar die Imac :D

Dan heb je inderdaad iets. Iets wat je niet kunt upgraden en wat geen enkel spel fatsoenlijk op de resoluties van het scherm kan draaien (als je het spel wat je er op wilt spelen werkt op een mac, dat is).

Ja, Mac's zijn mooi, maar moeten ze daarvoor nou zoveel kosten? Ik kijk liever naar wat er op m'n scherm komt, dan hoe m'n scherm eruit ziet.

Geplaatst:

Achja, ik heb liever Windows, omdat Windows gewoon betere gamesondersteuning heeft en ik zelf gewend ben aan Windows.

Ik heb Mac wel een keer gebruikt, heerlijk maar duur. Als het betere hardware- en gamingondersteuning heeft, dan kan ik overwegen om zo'n iMac aanteschaffen.

Apple heeft toch me hart veroverd met hun iPod Touch. :)

Geplaatst:

Achja, ik heb liever Windows, omdat Windows gewoon betere gamesondersteuning heeft en ik zelf gewend ben aan Windows.

Ik heb Mac wel een keer gebruikt, heerlijk maar duur. Als het betere hardware- en gamingondersteuning heeft, dan kan ik overwegen om zo'n iMac aanteschaffen.

Apple heeft toch me hart veroverd met hun iPod Touch. :)

Idem, Windows kan gewoon meer, daarvoor is het ook bedoelt. OSX is meer gericht op grafisch werk. Heb zelf een Iphone en moet zeggen de eventueele Itablet/ISlate klinkt ook erg goed.

Geplaatst:

http://dev.methodkno...g4_mdd_open.jpg

>>> Door Thundercover: Grote afbeelding(en) van boven 1024x786 gelieve in een link te plaatsen. Bij deze aangepast.<<<

Zou jij zo'n ding dan tweedehands willen kopen? :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...