Jump to content

PC of Mac, wat kies jij?


Fedmas

Mac Of Windows?  

54 leden hebben gestemd

  1. 1. Mac of Windows?

    • Mac !
      12
    • Windows! !
      42


Recommended Posts

Ik vind persoonlijk dat bij Mac vaak sommige dingen net ietsjes fijner werken.

Ik vind het zelf niet fijn werken, ik ben gewoon gewend aan Windows.

Je vind sommige dingen fijner werken, maar je vind het niet fijn werken... Ik volg je helemaal. 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind persoonlijk dat bij Mac vaak sommige dingen net ietsjes fijner werken.

Ik vind het zelf niet fijn werken, ik ben gewoon gewend aan Windows.

Je vind sommige dingen fijner werken, maar je vind het niet fijn werken... Ik volg je helemaal. 0_0

ja sorry maar ik bedoel juist dat Apple vaak alles net iets mooier uitwerkt.(uiterlijk dus, en dat het er dan zeg maar 'fijner'/mooier uitziet) Wat ik dan vind he. Maar omdat ik altijd al windows gebruik vind ik osx niet fijn werken omdat ik aan windows ben gewend

Bewerkt: door BAD14
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Mijn voorkeur gaat naar Mac, alhoewel ik ook vaak op windows werk.

Velen vinden Mac overpriced, maar als je er eenmaal mee werkt, is het veel meer dan de moeite waardt.

Wat gamen betreft gaat op de Mac wat minder, alleen Gamen doe ik gewoon op mijn Windows PC.

Mijn ergenis aan Windows loopt steeds meer op, met al die vastlopers, bugs, hacks, virussen en om de maand die pc weer opschonen.....

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn voorkeur gaat naar Mac, alhoewel ik ook vaak op windows werk.

Velen vinden Mac overpriced, maar als je er eenmaal mee werkt, is het veel meer dan de moeite waardt.

Wat gamen betreft gaat op de Mac wat minder, alleen Gamen doe ik gewoon op mijn Windows PC.

Mijn ergenis aan Windows loopt steeds meer op, met al die vastlopers, bugs, hacks, virussen en om de maand die pc weer opschonen.....

Als je een beetje weet wat je doet heb je nergens last van.

Ik werk al 6-9 maanden op dezelfde installatie. 0 vastlopers, 0 bugs, 0 hacks, 0 virussen en 0 opschoningen.

Mensen zeggen wel dat Windows voor dummies is, maar eigenlijk is het OSX wat voor dummies is aangezien de dummies zich niet bezig hoeven te houden met anti-virussen en opletten met wat ze downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn voorkeur gaat naar Mac, alhoewel ik ook vaak op windows werk.

Velen vinden Mac overpriced, maar als je er eenmaal mee werkt, is het veel meer dan de moeite waardt.

Wat gamen betreft gaat op de Mac wat minder, alleen Gamen doe ik gewoon op mijn Windows PC.

Mijn ergenis aan Windows loopt steeds meer op, met al die vastlopers, bugs, hacks, virussen en om de maand die pc weer opschonen.....

Als je een beetje weet wat je doet heb je nergens last van.

Ik werk al 6-9 maanden op dezelfde installatie. 0 vastlopers, 0 bugs, 0 hacks, 0 virussen en 0 opschoningen.

Mensen zeggen wel dat Windows voor dummies is, maar eigenlijk is het OSX wat voor dummies is aangezien de dummies zich niet bezig hoeven te houden met anti-virussen en opletten met wat ze downloaden.

Ik ben ook geen Mac OS X fanboy hoor, alleen ik vind het op sommige punten toch prettiger om met OS X werken.

Windows blijf ik sowieso altijd wel gebruiken. Ik vind het alleen wel knap hoe jij nog geen enkele opschoning/ hack/ virus hebt gehad in 6-9 maanden.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn voorkeur gaat naar Mac, alhoewel ik ook vaak op windows werk.

Velen vinden Mac overpriced, maar als je er eenmaal mee werkt, is het veel meer dan de moeite waardt.

Wat gamen betreft gaat op de Mac wat minder, alleen Gamen doe ik gewoon op mijn Windows PC.

Mijn ergenis aan Windows loopt steeds meer op, met al die vastlopers, bugs, hacks, virussen en om de maand die pc weer opschonen.....

Als je een beetje weet wat je doet heb je nergens last van.

Ik werk al 6-9 maanden op dezelfde installatie. 0 vastlopers, 0 bugs, 0 hacks, 0 virussen en 0 opschoningen.

Mensen zeggen wel dat Windows voor dummies is, maar eigenlijk is het OSX wat voor dummies is aangezien de dummies zich niet bezig hoeven te houden met anti-virussen en opletten met wat ze downloaden.

Ik ben ook geen Mac OS X fanboy hoor, alleen ik vind het op sommige punten toch prettiger om met OS X werken.

Windows blijf ik sowieso altijd wel gebruiken. Ik vind het alleen wel knap hoe jij nog geen enkele opschoning/ hack/ virus hebt gehad in 6-9 maanden.

Omdat ik weet wat ik doe, ik let op wat ik download, ik let op wat ik installeer. Ik doe de nodig scans wel, maar daar komt nooit iets uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn voorkeur gaat naar Mac, alhoewel ik ook vaak op windows werk.

Velen vinden Mac overpriced, maar als je er eenmaal mee werkt, is het veel meer dan de moeite waardt.

Wat gamen betreft gaat op de Mac wat minder, alleen Gamen doe ik gewoon op mijn Windows PC.

Mijn ergenis aan Windows loopt steeds meer op, met al die vastlopers, bugs, hacks, virussen en om de maand die pc weer opschonen.....

Als je een beetje weet wat je doet heb je nergens last van.

Ik werk al 6-9 maanden op dezelfde installatie. 0 vastlopers, 0 bugs, 0 hacks, 0 virussen en 0 opschoningen.

Mensen zeggen wel dat Windows voor dummies is, maar eigenlijk is het OSX wat voor dummies is aangezien de dummies zich niet bezig hoeven te houden met anti-virussen en opletten met wat ze downloaden.

Ik ben ook geen Mac OS X fanboy hoor, alleen ik vind het op sommige punten toch prettiger om met OS X werken.

Windows blijf ik sowieso altijd wel gebruiken. Ik vind het alleen wel knap hoe jij nog geen enkele opschoning/ hack/ virus hebt gehad in 6-9 maanden.

Mag ik dan vragen wat jij zoal doet op je Mac? Ik ben een frequente downloader/gamer, ik heb op deze computer nog precies 0 virussen gehad. Opschoning moet altijd, maar dat heb ik automatisch aanstaan. Maar ik kan me niet voorstellen dat een Mac installatie niet gefragmenteerd raakt na 9 maanden gebruik.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook nooit een virus of hack gehad. Enkel loopt de PC heel soms wel eens vast bij GTA IV, maar even naar taakbeheer gaan en GTA IV afsluiten is dan de oplossing, dus echt fataal vastlopen, nee dat heb ik ook nog nooit gehad. (afkloppen ^_^)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bekijk het zo:

Met een Mac koop je een balpen. Voor die prijs koop je bij Windows een pen met 20 extra buisjes. Als je liever op een Intel Core 2 Duo met Mac OSX werkt dan op een Intel i7 met Windows, dan is dat jouw keus, maar ik blijf het domheid vinden. En Mac OSX is nou ook niet onfeilbaar hoor, verre van, ik hoor genoeg klachten over Windows én over Mac. Ik heb niks tegen het besturingssysteem, da's eigen keus, maar een Mac kopen is qua hardware pure geldverspilling. Koop toch een gewone PC en pleur er Mac OSX op, job done. Een scherm met je PC in is nou ook niet zooo geil..

Link to comment
Delen op andere websites

eigenlijk is het wel eerlijk, aangezien Mac alleen op bepaalde hardware werkt, hun eigen fout eigenlijk dat ze het zo doen. Microsoft daarintegen heeft gewoon voor een enorme compatibility gekozen, weliswaar minder stabiel, maar het draait dan ook op alles, nog een punt waar mac de mist in gaat, als hun product nou eens Retail gekocht kon worden en op bijvoorbeeld een Phenom ook kan werken groeit hun aandeel ook enorm. Het is constant geklaag daarzo bij Apple over het marktaandeel, maar ze zijn er zelf ook de grootste oorzaak in. Je zult eens moeten weten hoe erg snel hun marktaandeel zou stijgen als ze eens redelijke prijzen vroegen en meer compatibility, dan is er een goede reden om een mac te kopen en ook een reden voor software developpers om software voor de mac te maken, ze zetten zich ook wel heel erg voor het blok.

Link to comment
Delen op andere websites

eigenlijk is het wel eerlijk, aangezien Mac alleen op bepaalde hardware werkt, hun eigen fout eigenlijk dat ze het zo doen. Microsoft daarintegen heeft gewoon voor een enorme compatibility gekozen, weliswaar minder stabiel, maar het draait dan ook op alles, nog een punt waar mac de mist in gaat, als hun product nou eens Retail gekocht kon worden en op bijvoorbeeld een Phenom ook kan werken groeit hun aandeel ook enorm. Het is constant geklaag daarzo bij Apple over het marktaandeel, maar ze zijn er zelf ook de grootste oorzaak in. Je zult eens moeten weten hoe erg snel hun marktaandeel zou stijgen als ze eens redelijke prijzen vroegen en meer compatibility, dan is er een goede reden om een mac te kopen en ook een reden voor software developpers om software voor de mac te maken, ze zetten zich ook wel heel erg voor het blok.

Daar heb je zeker een goed punt, een ander probleem wat ze daardoor zullen hebben is. Waar houdt de ondersteuning op.

MS ondersteunt werkelijk alles vanaf het begin al.

Apple moet alles nog gaan ondersteunen, dus wat als iemand met z'n P4 nog OSX wil gaan draaien. Apple zal zeggen dat het outdated is. Maar een tweede wat daarna erbij komt is. Mensen willen straks ook spellen gaan spelen op OSX. Dat heeft Apple niet en DirectX werkt er niet op omdat het Windows only software is. Te veel moeite om de compatibiliteit te krijgen, te veel slechte publiciteit. Iets waar Apple nooit fan van is gewoon.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...