woveriene Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Mac, waarom? Ik ben er mee opgegroeid, we hebben nog nooit een windows gehad Ik vind mac prima werken, behalve dat sommige proggama's niet opkunnen Trouwens... ja de prijs van mac is duur, maar dan heb je wel wat... kijk maar eens naar die Imac Dan heb je inderdaad iets. Iets wat je niet kunt upgraden en wat geen enkel spel fatsoenlijk op de resoluties van het scherm kan draaien (als je het spel wat je er op wilt spelen werkt op een mac, dat is). Ja, Mac's zijn mooi, maar moeten ze daarvoor nou zoveel kosten? Ik kijk liever naar wat er op m'n scherm komt, dan hoe m'n scherm eruit ziet. Je kan hem wel updaten snuggertje -,- Reageren
ArticLight Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Mac, waarom? Ik ben er mee opgegroeid, we hebben nog nooit een windows gehad Ik vind mac prima werken, behalve dat sommige proggama's niet opkunnen Trouwens... ja de prijs van mac is duur, maar dan heb je wel wat... kijk maar eens naar die Imac Dan heb je inderdaad iets. Iets wat je niet kunt upgraden en wat geen enkel spel fatsoenlijk op de resoluties van het scherm kan draaien (als je het spel wat je er op wilt spelen werkt op een mac, dat is). Ja, Mac's zijn mooi, maar moeten ze daarvoor nou zoveel kosten? Ik kijk liever naar wat er op m'n scherm komt, dan hoe m'n scherm eruit ziet. Je kan hem wel updaten snuggertje -,- Ligt eraan welke Mac. Bij de meeste kan je slechts het geheugen upgraden en een extra harde schijf erbij doen, de enige Mac die je wel enigzins kan upgraden is volgens mij de Mac Pro. Reageren
GTA_MasterNL Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Mac, waarom? Ik ben er mee opgegroeid, we hebben nog nooit een windows gehad Ik vind mac prima werken, behalve dat sommige proggama's niet opkunnen Trouwens... ja de prijs van mac is duur, maar dan heb je wel wat... kijk maar eens naar die Imac Dan heb je inderdaad iets. Iets wat je niet kunt upgraden en wat geen enkel spel fatsoenlijk op de resoluties van het scherm kan draaien (als je het spel wat je er op wilt spelen werkt op een mac, dat is). Ja, Mac's zijn mooi, maar moeten ze daarvoor nou zoveel kosten? Ik kijk liever naar wat er op m'n scherm komt, dan hoe m'n scherm eruit ziet. Je kan hem wel updaten snuggertje -,- Ligt eraan welke Mac. Bij de meeste kan je slechts het geheugen upgraden en een extra harde schijf erbij doen, de enige Mac die je wel enigzins kan upgraden is volgens mij de Mac Pro. Je kunt, de CPU, RAM, HDD en videokaart laten upgraden door Apple zelf, dit is sowieso mogelijk met de Mac Pro. Bij de iMac en de MacBooks zou ik het niet weten. Je kunt in ieder geval wel zelf de CPU, RAM enz zelf samenstellen tijdens het kopen van een MacBook (Pro), iMac of Mac Pro. Reageren
QinX Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 (bewerkt) Mac, waarom? Ik ben er mee opgegroeid, we hebben nog nooit een windows gehad Ik vind mac prima werken, behalve dat sommige proggama's niet opkunnen Trouwens... ja de prijs van mac is duur, maar dan heb je wel wat... kijk maar eens naar die Imac Dan heb je inderdaad iets. Iets wat je niet kunt upgraden en wat geen enkel spel fatsoenlijk op de resoluties van het scherm kan draaien (als je het spel wat je er op wilt spelen werkt op een mac, dat is). Ja, Mac's zijn mooi, maar moeten ze daarvoor nou zoveel kosten? Ik kijk liever naar wat er op m'n scherm komt, dan hoe m'n scherm eruit ziet. Je kan hem wel updaten snuggertje -,- Ligt eraan welke Mac. Bij de meeste kan je slechts het geheugen upgraden en een extra harde schijf erbij doen, de enige Mac die je wel enigzins kan upgraden is volgens mij de Mac Pro. Je kunt, de CPU, RAM, HDD en videokaart laten upgraden door Apple zelf, dit is sowieso mogelijk met de Mac Pro. Bij de iMac en de MacBooks zou ik het niet weten. Je kunt in ieder geval wel zelf de CPU, RAM enz zelf samenstellen tijdens het kopen van een MacBook (Pro), iMac of Mac Pro. HAHAHA laten upgraden door Apple, ATI Radeon HD 4870 Graphics Upgrade Kit for Mac Pro (Early 2009 or Early 2008) Daar kost een HD4870 349 dollar, terwijl je XFX Radeon HD 4870 512 MB DDR5 hier al voor 120 euro klaar bent hier nog 1 1TB SATA Hard Disk Drive Kit for Mac Pro 299 dollar Samsung EcoGreen F2 HD103SI, 1TB 70 euro 349 dollar of 120 euro? 299 dollar of 70 euro? Ik zou het zelf wel weten Bewerkt: 25 januari 2010 door QinX Reageren
ArticLight Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 (bewerkt) Je kunt, de CPU, RAM, HDD en videokaart laten upgraden door Apple zelf, dit is sowieso mogelijk met de Mac Pro. Bij de iMac en de MacBooks zou ik het niet weten. Je kunt in ieder geval wel zelf de CPU, RAM enz zelf samenstellen tijdens het kopen van een MacBook (Pro), iMac of Mac Pro. Ja, en dat kost lekker weer veel te veel. Bewerkt: 25 januari 2010 door ArticLight Reageren
GTA_MasterNL Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 (bewerkt) Je kunt, de CPU, RAM, HDD en videokaart laten upgraden door Apple zelf, dit is sowieso mogelijk met de Mac Pro. Bij de iMac en de MacBooks zou ik het niet weten. Je kunt in ieder geval wel zelf de CPU, RAM enz zelf samenstellen tijdens het kopen van een MacBook (Pro), iMac of Mac Pro. Ja, en dat kost lekker weer veel te veel. Nee, ik had het niet over de prijs. Ik zeg alleen dat het wel kan. Ik ken zelf persoonlijk ook mensen die er bereid voor zijn. De meeste mensen vinden Apple té overpriced, ik vindt dat persoonlijk nog wel meevallen, met de meeste producten. Bewerkt: 25 januari 2010 door GTA_MasterNL Reageren
Hayte Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Je kunt, de CPU, RAM, HDD en videokaart laten upgraden door Apple zelf, dit is sowieso mogelijk met de Mac Pro. Bij de iMac en de MacBooks zou ik het niet weten. Je kunt in ieder geval wel zelf de CPU, RAM enz zelf samenstellen tijdens het kopen van een MacBook (Pro), iMac of Mac Pro. Ja, en dat kost lekker weer veel te veel. Nee, ik had het niet over de prijs. Ik zeg alleen dat het wel kan. Ik ken zelf persoonlijk ook mensen die er bereid voor zijn. De meeste mensen vinden Apple té overpriced, ik vindt dat persoonlijk nog wel meevallen, met de meeste producten. Qinx z'n laatste post zegt genoeg. Kom op. 230 euro om een nieuwe grafische kaart erin te doen. Hoe kan dat niet overpriced zijn? En je kan het inderdaad wel upgraden, maar niet op hetzelfde niveau als bij een Windows-pc. Ik kan niet even snel een tweedehandse Mac kopen, dan even naar de lokale pc boer gaan, daar een x4 kopen, en die in m'n Mac stoppen. Dat kan niet, zelfs al zouden de sockets en alles kloppen. Reageren
GTA_MasterNL Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 (bewerkt) Je kunt, de CPU, RAM, HDD en videokaart laten upgraden door Apple zelf, dit is sowieso mogelijk met de Mac Pro. Bij de iMac en de MacBooks zou ik het niet weten. Je kunt in ieder geval wel zelf de CPU, RAM enz zelf samenstellen tijdens het kopen van een MacBook (Pro), iMac of Mac Pro. Ja, en dat kost lekker weer veel te veel. Nee, ik had het niet over de prijs. Ik zeg alleen dat het wel kan. Ik ken zelf persoonlijk ook mensen die er bereid voor zijn. De meeste mensen vinden Apple té overpriced, ik vindt dat persoonlijk nog wel meevallen, met de meeste producten. Qinx z'n laatste post zegt genoeg. Kom op. 230 euro om een nieuwe grafische kaart erin te doen. Hoe kan dat niet overpriced zijn? En je kan het inderdaad wel upgraden, maar niet op hetzelfde niveau als bij een Windows-pc. Ik kan niet even snel een tweedehandse Mac kopen, dan even naar de lokale pc boer gaan, daar een x4 kopen, en die in m'n Mac stoppen. Dat kan niet, zelfs al zouden de sockets en alles kloppen. Ja dat klopt, dat vindt ik ook heel raar van Apple, zo een grafische kaart voor die prijs.... Maarja, volgens mij kan je ook niet zomaar een andere kaart in je mac stoppen, dus op zo een moment heb je geen andere keus. Er zijn zo veel dingen anders bij Mac, zoals een soort Apple variant op de BIOS, waardoor je dus niet zomaar Mac OS op een Windows PC kan installeren. Altijd nog een optie voor mensen met geld té veel Maarja Macs zijn er dus ook niet echt voor gemaakt om te gamen, alhoewel dat wel perfect gaat op een Mac Pro met BootCamp, maarja dan wijk je al weer af van Mac met zijn Mac OS X. Bewerkt: 26 januari 2010 door GTA_MasterNL Reageren
marcootje Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 Ik zou kiezen voor een windows, simpelweg omdat: - alle computerspellen uitkomen op windows, en de meeste niet op een ander OS - alle andere software meestal op windows het beste draait, omdat het op windows afgesteld wordt - dat makkelijker is in combinatie met andere computers op bijvoorbeeld school Dus eigenlijk omdat windows het grootste marktaandeel heeft... Reageren
.Corneria. Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 Ik gebruik Windows omdat ik het heel gemakkelijk vind om ermee te werken. Reageren
Limbolander Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 apple voor ontwerpers, voor al je andere dingen is het way to overpriced. Windows voor de rest Reageren
Dizzee Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 (bewerkt) Ik heb al beide gehad. Een mac heeft het voordeel dat je je geen zorgen moet maken om pop ups, spyware en virussen. Dat vind ik het enige voordeel. Ik vind het alleen niet soepel en leuk werken. Geef mij dus maar een pc met Windows. Groot voordeel: games. Bewerkt: 30 januari 2010 door Dizzee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.