Jump to content

tv 26 inch naar pc


Pesimist

Recommended Posts

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pesimist

    13

  • Hayte

    7

  • NickyHendriks

    5

  • Emaitroy

    5

wel kijk die groene kabel dan,dat is de kabe lvoor geluid die ik gebruik en die ik heb gekrege,en dan dient me tv als luidsprekers.

En dan werkt het wel? :)Ik kon de kleuren namelijk zo niet zien. En normaal bij Tulp is wit en rood voor geluid.

Het gaat niet om Tulp, het gaat om HDMI en een apart kabeltje. In dit geval gaat het dus om de zwarte kabel met groene stekker.

@musii, wat staat er op de tekst naast de plek waar je de kabel in hebt gedaan? Ik zie dat het eindigt met een T, dus denk ik dat het Aux Uit/Out is. Dat betekent dat het niet gaat lukken, vrees ik. Maar kijk eens wat er op staat, kan zijn dat ik het fout heb.

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

Dit klinkt misschien stom, maar je weet maar nooit: Ben je misschien niet vergeten het volume van je TV omhoog te gooien? :clown:

Dan zou hij geen geluid uit z'n PS3 weten te persen ;)

Ontopic: ik zie op het plaatje staan dat er HDMI out staat. Dan heb je volgens mij geen groene kabel nodig. Haal die er eens uit (ook uit je pc), werkt het dan wel?

Link to comment
Delen op andere websites

Welke videokaart heb je en hoe heb je hem aangesloten op je videokaart?(met een converter of heeft je videokaart eem hdmi poort?)

Ik denk dat de videokaart een HDMI poort heeft, omdat Windows anders geen HDMI Output bij de opties neer zou zetten :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Surround is 5.1, dat wil zeggen, één bass speaker, drie speakers voor en twee speakers achter.

Maar surround? Heb je iets aan de tv gekoppeld zoals een speakers set? Daar lijkt het nu wel op.

surround sound kan ook 7.1 zijn dan heb je nog twee midden speakers

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...