Hayte Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Surround is 5.1, dat wil zeggen, één bass speaker, drie speakers voor en twee speakers achter. Maar surround? Heb je iets aan de tv gekoppeld zoals een speakers set? Daar lijkt het nu wel op. surround sound kan ook 7.1 zijn dan heb je nog twee midden speakers Of twee aan de zijkant. Maar musii, is het al gelukt? Reageren
Pesimist Geplaatst: 30 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2009 nee ,ik heb speakers aangelsote het beste.en dankje voor al jullie tips:D Reageren
Emaitroy Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 nee ,ik heb speakers aangelsote het beste.en dankje voor al jullie tips:D maar werkt het nou wel of niet want dat kan ik er niet helemaal uit wijsworden :$ ? Reageren
Pesimist Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Nope het werkt niet.aleen nog met speakers Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.