studio dewolf Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2010 Wat is jouw BUITENLANDSE favoriete stad? Mijn favoriete stad is Keulen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2010 Mijn favoriete stad in het buitenland is Castagneto Carducci (Italië) waar wij vorig jaar op vakantie zijn geweest, echt prachtig daar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pesimist Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2010 Mijn favoriete stad ligt in turkije,konya echt mooi moet je komen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghosty Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2010 Ergens net over de grens bij Duitsland. Aardige mensen waren dat, en het was allemaal best mooi e.d. het weer was ook goed (was puur toeval, maar dat maakte het wel beter). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2010 Ik kan niet goed kiezen, maar Venetië vond ik erg prachtig En steden die echt op mijn To go lijstje staan zijn natuurlijk die grote amerikaanse steden, maar daar schijnt de sfeer veel minder te zijn (+armoede). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2010 Las Vegas lijkt me echt schitterend om eens te bezoeken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2010 Sion in Zwitserland ik ben er nog maar één keer geweest maar het is daar schitterend! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BAD14 Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2010 New York city Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2010 New York City FTW! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2010 Liverpool, hele relaxte stad met een chill uitgaansleven. En natuurlijk ook vet mooi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2010 Het lijkt me geweldig om ooit eens naar Tokyo, Japan te gaan. Maar dan ook het gebied eromheen, de bossen en bergen. Eigenlijk alleen maar voor de technologie, Games, Het eten, De taal. En de bossen en bergen voor de schoonheid en de rust. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2010 Hmmmm.. Ik heb er eigenlijk twee. Bodrum(Turkije) en de ander is Praag (Tsjechië). Ik vond het in beide steden heel erg gezellig. Vooral in Praag was het erg gezellig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2010 eh denk New york ofzo,kom niet vaak in het buitenland maar deze stad lijkt me wel ok en natuurlijk montgomery waar flee market staat! vind het liedje grappig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2010 Remunj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zakura Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2010 (bewerkt) Remunj Sinds wanneer ligt Roermond buiten Nederland? Ik heb niet echt een favoriete stad, al lijkt LA of NY me wel vet Bewerkt: 4 januari 2010 door Zakura Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.