Jump to content

Favoriete stad


studio dewolf

Recommended Posts

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • studio dewolf

    3

  • Phoenyxar

    3

  • Dutchy3010

    2

  • Jesperkaj

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ben echt al in heel veel steden geweest, maar sommige steden die door iedereen aanbeden worden vallen in mijn ogen wat tegen. New York en Las Vegas, bijvoorbeeld. Ook Venetië vond ik tegenvallen, trouwens. De mooiste stad waar ik ooit ben geweest, is volgens mij Dubrovnik (Kroatië). Had ik ook niet verwacht. Die stad leek echt als een sprookje.

EDIT: Ok, dat is eng Nuke, had jouw post nog niet gelezen. :puh: Heb jij ook een cruise gemaakt op de Middellandse zee?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou heel graag New York City willen bezoeken alleen heb ik daar het geld nog niet voor. De stad spreekt mij ontzettend aan qua sfeer, gebouwen en de steden vooral. Ik heb nog niet echt een favoriete stad maar als ik moet kiezen is Londen wel een stad waar je zou moeten heengaan. Ik was er 2 jaar geleden met school, het is zo gigantisch druk en groot daar. Een aanrader is toch wel de 'London Eye' dat reuzenrad waarmee je over heel Londen kunt kijken. Dan pas zie je hoe groot de stad eigenlijk is. Waar ik dus nog van droom is om ooit eens een tripje naar New York te maken. :D

Link to comment
Delen op andere websites

San Fransisco lijkt me wel een gave stad om es een keer naar toe te gaan of een reis te maken door New York... Ook was ik eerst in Belgie, daar was een stad met een pier ofzo, hele mooie pier met heel veel dure winkels en dure auto's... Weet iemand hoe die heet? Dan ga ik daar misschien es heen met me ouders :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

dure winkels en dure auto's...

Was het aan zee? :7 Want als ik naar duur kijk klinkt het me nogal Knokke-Heist, maar is daar wel een pier :?

BV... als je ze niet in Knokke vind waar dan? :7

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Het was aan zee, er lopen 2 straten met een bermpje er tussen volgens mij is aan het einde van die straat een plein met de pier daarachter... Dat is nog het enige wat ik kan herrineren, ik vond het namelijk zo'n mooie stad met die zon erbij... Oja volgens mij lag er ook nog een parkeergarage onder, hier hadden wij onze auto geparkeerd :O

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...