Jump to content

Favoriete stad

studio dewolf

Recommended Posts

• Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• studio dewolf

3

• Phoenyxar

3

• Dutchy3010

2

• Jesperkaj

2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het was aan zee, er lopen 2 straten met een bermpje er tussen volgens mij is aan het einde van die straat een plein met de pier daarachter... Dat is nog het enige wat ik kan herrineren, ik vond het namelijk zo'n mooie stad met die zon erbij... Oja volgens mij lag er ook nog een parkeergarage onder, hier hadden wij onze auto geparkeerd :O

Misschien bedoel je Blankenberge?

http://www.a-gites.com/img/040830114239Pier_soir++.jpg

Delen op andere websites

Het was aan zee, er lopen 2 straten met een bermpje er tussen volgens mij is aan het einde van die straat een plein met de pier daarachter... Dat is nog het enige wat ik kan herrineren, ik vond het namelijk zo'n mooie stad met die zon erbij... Oja volgens mij lag er ook nog een parkeergarage onder, hier hadden wij onze auto geparkeerd :O

Misschien bedoel je Blankenberge?

http://www.a-gites.c...Pier_soir++.jpg

Blankenberge? :puh:

Woon ik slechts 6 km vanaf :puh:

Delen op andere websites

Ik heb al een hoop gezien van de wereld, maar mijn favoriet is toch wel Parijs. Overdag winkelen en cafeetjes pakken, daarna lekker eten en 's avonds slenteren langs de Seine met alle lichtjes. Ik heb daar zoveel beleefd, zou zo weer kunnen gaan.

Delen op andere websites

Zou echt een keer naar New York willen. Gelukkig ga ik dat ook als ik slaag voor m'n HAVO, maar dat is pas over een aantal jaar.

Waarom? Het ziet er altijd zo geweldig vet uit in de films. Times Square met alle lichtjes:

NYC_Times_Square.jpg

Cental Park...:

2007-10-central-park-700.jpg

En natuurlijk het vrijheidsbeeld:

3602450-Travel_Picture-Statue_of_Li.jpg

Delen op andere websites

Er zijn verschillende steden die ik geweldig vind,

• St. Petersburg
  • Moskou
  • New York
  • Berlijn
  • Venetië
  • Tokio
  • Beijing

Grotendeels omdat ik de cultuur mooi vind, maar dingen zoals New York zijn gewoon prachtig :)

Delen op andere websites

Ik vond Cairo een heel indrukwekkende stad, vanwege de drukte maar ook de cultuur die je helemaal niet gewend bent.

De mooiste stad vind ik toch München. Lekker heerlijke stad om door rond te lopen

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...