jordib12 Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2010 Kzou zeggen Amsterdam?.... Nee even serieus, dalaman in turkije vindt ik wel mooi! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2010 Het was aan zee, er lopen 2 straten met een bermpje er tussen volgens mij is aan het einde van die straat een plein met de pier daarachter... Dat is nog het enige wat ik kan herrineren, ik vond het namelijk zo'n mooie stad met die zon erbij... Oja volgens mij lag er ook nog een parkeergarage onder, hier hadden wij onze auto geparkeerd :O Misschien bedoel je Blankenberge? http://www.a-gites.com/img/040830114239Pier_soir++.jpg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2010 Het was aan zee, er lopen 2 straten met een bermpje er tussen volgens mij is aan het einde van die straat een plein met de pier daarachter... Dat is nog het enige wat ik kan herrineren, ik vond het namelijk zo'n mooie stad met die zon erbij... Oja volgens mij lag er ook nog een parkeergarage onder, hier hadden wij onze auto geparkeerd :O Misschien bedoel je Blankenberge? http://www.a-gites.c...Pier_soir++.jpg Blankenberge? Woon ik slechts 6 km vanaf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 7 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2010 Bedoel je dat de kust ligt in Nederland en niet in België? Ik weet niet of er zijn pieren in Nederland. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2010 Ik heb al een hoop gezien van de wereld, maar mijn favoriet is toch wel Parijs. Overdag winkelen en cafeetjes pakken, daarna lekker eten en 's avonds slenteren langs de Seine met alle lichtjes. Ik heb daar zoveel beleefd, zou zo weer kunnen gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2010 Zou echt een keer naar New York willen. Gelukkig ga ik dat ook als ik slaag voor m'n HAVO, maar dat is pas over een aantal jaar. Waarom? Het ziet er altijd zo geweldig vet uit in de films. Times Square met alle lichtjes: Cental Park...: En natuurlijk het vrijheidsbeeld: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2010 Alphen A/d Rijn natuurlijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2010 Alphen A/d Rijn natuurlijk Wat snap jij toch niet aan buitenlandse stad? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2010 Alphen A/d Rijn natuurlijk Wat snap jij toch niet aan buitenlandse stad? Misschien komt ie uit België, dan is Alphen toch buitenlands Maar dat is het niet hè Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommx Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2010 kies ik toch wel voor Miami, ziet er mooi uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Issie3222 Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2010 Steden van waar ik ben geweest is Tarragona wel mooi, en München trouwens ook. En van steden waar ik ooit nog toe zal gaan en ze heel mooi vind zijn New York en Milaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2010 Er zijn verschillende steden die ik geweldig vind, St. Petersburg Moskou New York Berlijn Venetië Tokio Beijing Grotendeels omdat ik de cultuur mooi vind, maar dingen zoals New York zijn gewoon prachtig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Doesthematter Geplaatst: 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2010 Pireus in Griekenland Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Honkbal95 Geplaatst: 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2010 Berlijn lijkt me echt mooi om te bezoeken en ook een kerstmarkt in duitsland Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Leontjuuh-gta Geplaatst: 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2010 Ik vond Cairo een heel indrukwekkende stad, vanwege de drukte maar ook de cultuur die je helemaal niet gewend bent. De mooiste stad vind ik toch München. Lekker heerlijke stad om door rond te lopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.