Revolution-Designer Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 (bewerkt) De uitslag, ik wil het kort houden dus daarom maar snel de cijfers: Puma scoorde met: 9 Basssss scoorde met: 5 Bierbuikje scoorde met: 1 Puma wint! Gefeliciteert! De prijs is geen badge, maar dat vind ie niet erg: 't gaat mij ook helemaal niet om 't winnen al komt dat misschien wel zo over maar ik maak gewoon een mod en dat ik een perfectionist ben kan ik ook niks aan doen ik vond 't gewoon leuk om mee te doen en heel jammer dat bijna iedereen afhaakte BB en Basssss, helaas, maar toch krijgen jullie de roem dat jullie niet zijn afgehaakt en toch nog een prachtige mod ingeleverd hebben! Bewerkt: 5 januari 2010 door Revolution-Designer
Bierbuikje Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Gefeliciteerd puma en basssss met jullie bovenste plaatsen. En natuurlijk mijn grootste dank aan de mysterieuze stemmer die op mij stemde. Ik hoop dat er nog eens een contest komt.
Revolution-Designer Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 En natuurlijk mijn grootste dank aan de mysterieuze stemmer die op mij stemde. Ik wil wel vertelle wie dat is
Puma Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 (bewerkt) @ RD: De mysterieuze forumkabouter ! Geen ABN op MSN (dat rijmt), maar ik meende het wel . Misschien dat ik de volgende contest wel organiseer en dan wat meer gericht op modeling (modeling tegen scripting is niet geheel eerlijk, zoals ik al eerder heb gezegd). Contests houden de modding-sectie een beetje levend! Bedankt voor het organiseren van deze contest! Bewerkt: 5 januari 2010 door Puma
Beagle Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Dat was ik, ja . Gefeliciteerd Puma met het winnen van de contest, ook terecht. Het was een goede mod, uitgebreid, en netjes. Bassss(ss), fantastisch dat je voor de modding contest bent begonnen met modden. Je was al wel eerder bezig ermee, maar nu heb je toch wat moois gemaakt. Erg leuk dat 2/3 mods scriptmods zijn. Spijtig dat Bierbuikje maar één stem kreeg, ik vind dat hij veel meer had verdient. Wie er uiteindelijk wint maakt mij dan weinig uit, jullie verdienen het alle 3. Jammer dat veel moesten afhaken, mezelf erbij. Volgende keer doen we allemaal mee .
Revolution-Designer Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Jammer dat veel moesten afhaken, mezelf erbij. Dan had je maar geen TC moeten maken voor een simpele contest...
Fedmas Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Tja. Ik heb op Bas gestemd. Waarom? Omdat mijn bronnen het niet leuk vonden als iedereen op Puma stemde (wat dus verwacht werdt.) Daarom dacht ik, ik stem op Bas. Het ging bij mij sowisow tussen Bas en Puma, dat van BB vond ik niet zo mooi, sorry. Van harte Puma!
Basssss Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Gefeliciteerd Puma en bedankt voor alle stemmen. En ik vond het echt een leuke wedstrijd.
keessie Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 gefeliciteerd puma en het zijn alledrie super mods
Jorge_F Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Het kromme hier is natuurlijk dat de modders die mee hebben gedaan alle drie gewoon heel goede mods hebben gemaakt. Zo krijgt BierBuikje maar één stem terwijl hij er eigenlijk veel meer had verdient. Dus hierbij zeg ik niet alleen gefeliciteerd Puma, maar heb ik ook respect voor BierBuikje en Bassss voor deze vette mods!
DaBeast Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Gefeliciteerd Puma .Jammer dat er zo weinig mensen de mod hebben ingeleverd . Maar misschien ligt dit aan de tijdsdruk? Mooie mods iedereen!
.Senne Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Allereerst gefeliciteerd aan de drie deelnemers. Jullie hebben stuk voor stuk een erg mooie mod ingeleverd, erg mooi. En natuurlijk een extra proficiat aan Puma, die met de eer gaat lopen. Ook even Revolution-Designer feliciteren met het mooie initiatief. Het was allemaal erg ordelijk en duidelijk. Alleen jammer dat er inderdaad maar drie mods de eindmeet hebben gehaald. Ik kon zelf ook niet meedoen, al had ik graag een fiets gemaakt voor IV, en die ingezonden. Maar tijdsgebrek.
Revolution-Designer Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Ook even Revolution-Designer feliciteren met het mooie initiatief. Het was allemaal erg ordelijk en duidelijk. Alleen jammer dat er inderdaad maar drie mods de eindmeet hebben gehaald. Ik kon zelf ook niet meedoen, al had ik graag een fiets gemaakt voor IV, en die ingezonden. Maar tijdsgebrek. Aaah, wat aardig dat je ook nog aan mij denkt. Ik vond het zelf ook jammer dat er weinig mods zijn ingeleverd, ik had gehoopt op een grote wedstrijd. De volgende modding of modelling contest mag iemand anders organiseren, ik heb mijn maag vol van modding.
keessie Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Geplaatst: 7 januari 2010 als er ooit nog een modding contest komt doe ik mee wilde nu wel meedoen maar ik had er geen tijd voor ook mijn complimenten nog aan RD alles was helemaal duidelijk geregeld
Recommended Posts