Jump to content

[MOD] GTAForum Modding Contest Uitslag


Revolution-Designer

Recommended Posts

De uitslag, ik wil het kort houden dus daarom maar snel de cijfers:

Puma scoorde met: 9

Basssss scoorde met: 5

Bierbuikje scoorde met: 1

Puma wint! Gefeliciteert!

De prijs is geen badge, maar dat vind ie niet erg:

't gaat mij ook helemaal niet om 't winnen

al komt dat misschien wel zo over

maar ik maak gewoon een mod en dat ik een perfectionist ben kan ik ook niks aan doen

ik vond 't gewoon leuk om mee te doen

en heel jammer dat bijna iedereen afhaakte

BB en Basssss, helaas, maar toch krijgen jullie de roem dat jullie niet zijn afgehaakt en toch nog een prachtige mod ingeleverd hebben!

Bewerkt: door Revolution-Designer
Link to comment
Delen op andere websites

@ RD: De mysterieuze forumkabouter :Y!

Geen ABN op MSN (dat rijmt), maar ik meende het wel :puh:. Misschien dat ik de volgende contest wel organiseer en dan wat meer gericht op modeling (modeling tegen scripting is niet geheel eerlijk, zoals ik al eerder heb gezegd). Contests houden de modding-sectie een beetje levend!

Bedankt voor het organiseren van deze contest!

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Dat was ik, ja :puh:.

Gefeliciteerd Puma met het winnen van de contest, ook terecht. Het was een goede mod, uitgebreid, en netjes. Bassss(ss), fantastisch dat je voor de modding contest bent begonnen met modden. Je was al wel eerder bezig ermee, maar nu heb je toch wat moois gemaakt. Erg leuk dat 2/3 mods scriptmods zijn. Spijtig dat Bierbuikje maar één stem kreeg, ik vind dat hij veel meer had verdient. Wie er uiteindelijk wint maakt mij dan weinig uit, jullie verdienen het alle 3. Jammer dat veel moesten afhaken, mezelf erbij. Volgende keer doen we allemaal mee :tu:.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja. Ik heb op Bas gestemd. Waarom? Omdat mijn bronnen het niet leuk vonden als iedereen op Puma stemde (wat dus verwacht werdt.) Daarom dacht ik, ik stem op Bas. Het ging bij mij sowisow tussen Bas en Puma, dat van BB vond ik niet zo mooi, sorry. Van harte Puma!

Link to comment
Delen op andere websites

Het kromme hier is natuurlijk dat de modders die mee hebben gedaan alle drie gewoon heel goede mods hebben gemaakt. Zo krijgt BierBuikje maar één stem terwijl hij er eigenlijk veel meer had verdient.

Dus hierbij zeg ik niet alleen gefeliciteerd Puma, maar heb ik ook respect voor BierBuikje en Bassss voor deze vette mods! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst gefeliciteerd aan de drie deelnemers. Jullie hebben stuk voor stuk een erg mooie mod ingeleverd, erg mooi. :tu: En natuurlijk een extra proficiat aan Puma, die met de eer gaat lopen. :bier:

Ook even Revolution-Designer feliciteren met het mooie initiatief. Het was allemaal erg ordelijk en duidelijk. Alleen jammer dat er inderdaad maar drie mods de eindmeet hebben gehaald. :( Ik kon zelf ook niet meedoen, al had ik graag een fiets gemaakt voor IV, en die ingezonden. Maar tijdsgebrek. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Ook even Revolution-Designer feliciteren met het mooie initiatief. Het was allemaal erg ordelijk en duidelijk. Alleen jammer dat er inderdaad maar drie mods de eindmeet hebben gehaald. :( Ik kon zelf ook niet meedoen, al had ik graag een fiets gemaakt voor IV, en die ingezonden. Maar tijdsgebrek. :-(

Aaah, wat aardig dat je ook nog aan mij denkt. ^_^

Ik vond het zelf ook jammer dat er weinig mods zijn ingeleverd, ik had gehoopt op een grote wedstrijd. De volgende modding of modelling contest mag iemand anders organiseren, ik heb mijn maag vol van modding. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...