Jump to content

The Underground Informatietopic


Jacky-2007

Recommended Posts

Als je 1235550160 belt in TLaD kun je Florian horen zingen en schreeuwen in de auto.

Hiervoor moet je wel eerst 4 'jobs' voor mr. stubbs doen.

Ik heb ook nog een vraag:

Waar kun je de slamvan en gang burrito vinden?

Bewerkt: door FGras
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    19

  • Nissan

    13

  • PrioX

    3

  • Jacky-2007

    2

Als je 1235550160 belt in TLaD kun je Florian horen zingen en schreeuwen in de auto.

Hiervoor moet je wel eerst 4 'jobs' voor mr. stubbs doen.

Die optie krijg je als je de zijmissie Knowing Me, Knowing You hebt gedaan voor Stubbs hebt gedaan. Dan wordt er afluister apparatuur in de Infernus van Bryce Dawkins gedaan. Je kan mee afluisteren als je Bryce Bug in je Phonebook belt.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan de Gang Burrito vinden bij de AoD, vooral bij hun clubhuis, maar eerder als je een gevecht met hen uitlokt :puh: .

De Slamvan kun je gewoon krijgen door naar 'Terry' te bellen voor wapens? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan de Gang Burrito vinden bij de AoD, vooral bij hun clubhuis, maar eerder als je een gevecht met hen uitlokt :puh: .

De Slamvan kun je gewoon krijgen door naar 'Terry' te bellen voor wapens? :7

tnx. zal s proberen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Fout Hearv, behalve in de eerste paar missies waar je vecht met de AoD spawned de Gang Burrito niet zomaar. Ze spawned alleen in Gang Wars. En mensen, ga nu toch posten in het reactie topic, en niet hier :(. Nog een request aan de Mods en Admins om alle overbodige posts te deleten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Bedankt vd locaties vd voertuigen, helaas werken de rest vd links niet voor mij, misschien omdat 'n PS3 gebruik. (de "spoiler" links met dat balkje eronder bedoel ik, exkuus voor faag) Greetings stano666 :)

..,en verkeerd gepost (?) ..-sorry-,,

Bewerkt: door stano666
Link to comment
Delen op andere websites

Mooie lijst! Prachtig, dit moet echt opgenomen worden in wikigta.. Maar dat komt nog wel, neem ik aan? Ze kunnen hier toch niet omheen? :bonk:

Maar; de ''laundromat'' staat bij one time only cars van GTAIV er 2x in! Namelijk: Helemaal onderaan, en de 9e van boven!

Verder prachtige lijst! Alleen Roman's Taxi is toch ook one time only?

Link to comment
Delen op andere websites

Verder prachtige lijst! Alleen Roman's Taxi is toch ook one time only?

Dat heb ik zelf ook al eens vermeldt maar CG wilt hem niet opnemen in de lijst, net als de Schafter van Tony...

Maar verder geldt nog altijd: Post hier niet, daar is het Reactietopic voor.

Wilt nu een Admin alle onnutige posts verwijderen en dit topic sluiten, daarbij best deze post als laatste overhouden met enkel deze boodschap in, bedankt :) .

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...