Jump to content

The Underground Informatietopic


Jacky-2007

Recommended Posts

Je hebt idd gelijk dat er veel fouten in zaten...

Het was best veel werk om de goeie info te verzamelen en dan kan er wel is iets vergeten zijn of fout gaan :):7

Maar het is een heel netjes resultaat :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    19

  • Nissan

    13

  • PrioX

    3

  • Jacky-2007

    2

Tegenover de garage die je in Rigged to Blow moet opblazen zit een straatje met winkels. Op de hoek, de laatste, zit het Chinese Holy Cap Restaurant. Holy Crap? Iig, die komt in de post ;)

Gevonden door Eddie Low AKA Mitchell

Link to comment
Delen op andere websites

Tegenover de garage die je in Rigged to Blow moet opblazen zit een straatje met winkels. Op de hoek, de laatste, zit het Chinese Holy Cap Restaurant. Holy Crap? Iig, die komt in de post knipoog.gif

Gevonden door Eddie Low AKA Mitchell

Heb ik eindelijk ook eens een EE :7

So Long Bitches :7

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik eens 5 minuten tijd heb... :7

...dan edit ik dit topic, in ieder geval leuk gevonden Eddie... SnapMap? :7

Edit: :duh: Ik heb heel het toipic doorgelezen en raad eens... één keer stond er Armir...

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Hopelijk gaan ze WikiGTA snel aanpassen... Dat kunnen ze nu toch trouwens al??? Er is al kei veel info over GTA TlAD en TBoGT... Maar fijn dat er trouwens zoveel info over is.

Link to comment
Delen op andere websites

De info was er wel, maar niet fysiek te vinden knipoog.gif. En dat hebben wij nu gedaan, alles met de IV Era tot nu toe geordend en overzichtelijk bij elkaar gezet in een topic smile3.gif.

Precies! Da's wat ik bedoel met ordenen...thumbsup2.gif Goed gedaan voor degenen die dit hebben gedaan!smile2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...