PrioX Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 Je hebt idd gelijk dat er veel fouten in zaten... Het was best veel werk om de goeie info te verzamelen en dan kan er wel is iets vergeten zijn of fout gaan Maar het is een heel netjes resultaat
Guardian1980 Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 Mooi resultaat, mogen jullie trots op zijn Erg praktisch ook, want veel dingen wist ik ook nog niet. Kan wellicht ook gebruikt worden om de walkthrough aan te vullen...
Nissan Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 Op diverse plaatsen staat Yusuf Armir ipv Yusuf Amir .
Phoenyxar Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 Op diverse plaatsen staat Yusuf Armir ipv Yusuf Amir . Dat meen je toch gewoon niet . Dat had ik toch verbeterd...
BoerBanaan Geplaatst: 3 februari 2010 Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 Klein foutje gevonden bij jezus in GTA:IV Namelijk: Dit is echter gewoon een boei die aanduid dat vanaf daar het water diep is. Aanduid moet namelijk met dt
Vice-King Geplaatst: 3 februari 2010 Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 Veel informatie goedzo Jongens!
Phoenyxar Geplaatst: 3 februari 2010 Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 (bewerkt) Bedankt allemaal, maar informatie zal verbeterd worden in het weekend, wat nu heb ik gewoonweg géén tijd. Bewerkt: 7 april 2010 door Hearv94
Nissan Geplaatst: 5 februari 2010 Rapport Geplaatst: 5 februari 2010 Tegenover de garage die je in Rigged to Blow moet opblazen zit een straatje met winkels. Op de hoek, de laatste, zit het Chinese Holy Cap Restaurant. Holy Crap? Iig, die komt in de post Gevonden door Eddie Low AKA Mitchell
Tommy-Vercetti Geplaatst: 5 februari 2010 Rapport Geplaatst: 5 februari 2010 Tegenover de garage die je in Rigged to Blow moet opblazen zit een straatje met winkels. Op de hoek, de laatste, zit het Chinese Holy Cap Restaurant. Holy Crap? Iig, die komt in de post Gevonden door Eddie Low AKA Mitchell Heb ik eindelijk ook eens een EE So Long Bitches
Phoenyxar Geplaatst: 5 februari 2010 Rapport Geplaatst: 5 februari 2010 (bewerkt) Als ik eens 5 minuten tijd heb... ...dan edit ik dit topic, in ieder geval leuk gevonden Eddie... SnapMap? Edit: Ik heb heel het toipic doorgelezen en raad eens... één keer stond er Armir... Bewerkt: 5 februari 2010 door Hearv94
PrioX Geplaatst: 9 februari 2010 Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 Kan hier niet beter een reactie-topic voor gemaakt worden ? Dan wordt het niet z'n rommeltje
Phoenyxar Geplaatst: 9 februari 2010 Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 Dat is al voorgestelt , wacht maar af en wellicht worden de posts dan wat beter gerangschikt?
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 Hopelijk gaan ze WikiGTA snel aanpassen... Dat kunnen ze nu toch trouwens al??? Er is al kei veel info over GTA TlAD en TBoGT... Maar fijn dat er trouwens zoveel info over is.
Nissan Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 De info was er wel, maar niet fysiek te vinden . En dat hebben wij nu gedaan, alles met de IV Era tot nu toe geordend en overzichtelijk bij elkaar gezet in een topic .
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 De info was er wel, maar niet fysiek te vinden . En dat hebben wij nu gedaan, alles met de IV Era tot nu toe geordend en overzichtelijk bij elkaar gezet in een topic . Precies! Da's wat ik bedoel met ordenen... Goed gedaan voor degenen die dit hebben gedaan!
Recommended Posts