Jump to content

Singature (Justin Bieber)


Fiegel5

Recommended Posts

Het is al weer een lange tijd geleden, maar toch maar weer een keer een aanvraag:

Type: Sig

Stijl: Stijlvol, en passend bij afbeelding

Grootte: 500 X 150

Afbeelding: http://www.haveuheard.net/wp-content/uploads/2009/12/Justin-Bieber-1.jpg (zonder tekst en achtergrond als het kan liever enkel hij en zijn gitaar)

Tekst: Onderin mijn naam: Fiegel5 en in het midden stijlvol Justin Bieber

Rand: Een mooie bijpassende border, niet te dik

Kleuren: Een beetje in de trand van het plaatje, niet te druk. Gewoon een mooie stijlvolle achtergrond met hem en zijn gitaar microfoon e.d daarop gezet en dan onderin mijn naam.

Render (optioneel):

Extra (optioneel): Als het met Adobe PS wordt gemaakt, upload dan alsjeblieft ook de PSD file

Alvast bedankt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ah okay.. Heb je Photoshop?

Nee, dat heeft ie dan weer niet, daarom vraagt hij erom :Y Daarom weet ie ook dat er uberhaupt een file kan bestaan met .PSD erachter.

Maar ik open altijd PSD-bestanden met Ableton LIVE. *zucht*

Link to comment
Delen op andere websites

Ah okay.. Heb je Photoshop?

Nee, dat heeft ie dan weer niet, daarom vraagt hij erom :Y Daarom weet ie ook dat er uberhaupt een file kan bestaan met .PSD erachter.

Maar ik open altijd PSD-bestanden met Ableton LIVE. *zucht*

Nou ff niet zo bijdehand he? Ik vroeg het me gewoon af omdat hij anders zelf wat kon maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ah okay.. Heb je Photoshop?

Nee, dat heeft ie dan weer niet, daarom vraagt hij erom :Y Daarom weet ie ook dat er uberhaupt een file kan bestaan met .PSD erachter.

Maar ik open altijd PSD-bestanden met Ableton LIVE. *zucht*

Nou ff niet zo bijdehand he? Ik vroeg het me gewoon af omdat hij anders zelf wat kon maken.

Maar misschien is ie totaal niet goed in PS, omdat het toch redelijk veel opties heeft en zelf te lui is om het goed en precies uit te knippen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dus vind ik het nogal dom om te zeggen van maak maar wat voor me ben zelf te lui, maar ik maak het zelf wel op maat^^.

:/

Nee, het is eerder. Van ik kan het niet, dus kan iemand het maken. En upload dan als het kan de PSD erbij zodat ik later de tekst eventueel nog kan veranderen naar iets anders.. Waar maak je je eigenlijk überhaupt zorgen over?

Bewerkt: door Fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

Fiegeltje toch, ik maar me nergens zorgen over. Ben zo'n aanvragen alleen niet gewend waar men brutaalweg om de PSD vraagt om zelf aan jóu werk te kunnen knoeien. Maargoed.

Link to comment
Delen op andere websites

Fiegeltje toch, ik maar me nergens zorgen over. Ben zo'n aanvragen alleen niet gewend waar men brutaalweg om de PSD vraagt om zelf aan jóu werk te kunnen knoeien. Maargoed.

Het hoeft ook niet, staat dat ergens? Nee, het mag. En als het kan zou het fijn zijn, daarnaast. Als ik voor jou een sig zou maken, maar ik die voor jou. En dus mag jij daar mee doen wat je wilt. Al gebruik je hem op 10 andere forums, ga je gang. Ik zou er persoonlijk niet zo over inzitten als ik dan de PSD van die sig aan je zou moeten geven zodat jij tekst kan wijzigen. Maar alsnog? Gozer, waar maak je je druk over. Ik denk dat we dit gewoon afkappen en het topic verder clean houden, denk jij niet?

Oei, bas. Daar heeft Elite een punt :puh:

Ja nee, wrijf het er nog effe lekker in joch :puh: .

Edit: Hey, ik ga in herhaling. Ja inderdaad, maar hee. Het is een aanvraag, geen discussie..

Bewerkt: door Fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

Fiegeltje toch, ik maar me nergens zorgen over. Ben zo'n aanvragen alleen niet gewend waar men brutaalweg om de PSD vraagt om zelf aan jóu werk te kunnen knoeien. Maargoed.

Het hoeft ook niet, staat dat ergens? Nee, het mag. En als het kan zou het fijn zijn, daarnaast. Als ik voor jou een sig zou maken, maar ik die voor jou. En dus mag jij daar mee doen wat je wilt. Al gebruik je hem op 10 andere forums, ga je gang. Ik zou er persoonlijk niet zo over inzitten als ik dan de PSD van die sig aan je zou moeten geven zodat jij tekst kan wijzigen. Maar alsnog? Gozer, waar maak je je druk over. Ik denk dat we dit gewoon afkappen en het topic verder clean houden, denk jij niet?

En we gaan weer in herhaling. Nutteloos mijn standpunt opnieuw te beschrijven, we kunnen inderdaad maar het beste gewoon het topic clean houden, 'gozer'.

Link to comment
Delen op andere websites

is 't niet gewoon handig om er een te maken als jullie je er toch zo graag mee bemoeien?

kan hij ff zeggen of ie 't wat vind en als hij niet al te stren is is 't goed en dan zijn we klaar :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...