Jump to content

San Andreas sceen hints

Recommended Posts

Geplaatst:

Dit hoort eigenlijk bij het nieuws maar het is gewoon teveel.

Alles hiervan is gevonden door GTAgames.nl

Nederlandse Heli

pu-scan.jpg

helicopter staat de code PH-476. PH ?? Staat dat niet op Nederlandse vliegtuigen/helicopters. Dat vonden wij heel raar om te zien. Is dit een grap van de makers? We denken het wel. Het nummer PH-476 is geregistreerd bij AKU Zweefvliegclub, Arnhem. Is iemand van Rockstar zweefvliegfan??

De Ghetto wijk van CJ dicht bij vliegveld

sapreviewpu0704page10small.jpg

Rechts boven zien we een vliegtuig laag over vliegen. Hieruit kunnen we constateren dat het vliegveld van Los Santos dicht bij de Ghetto ligt waar CJ en zijn familie woont.

De Wijk

Alle screenshots die we vinden komen uit de zelfde wijk en we kunnen zien dat ze dicht bij elkaar zijn genomen.

Rare dingen op achtergrond (3 kerstbomen) Een of ander kunstwerk in LA.

opsm2_screen4.jpg

TNsascreen02.gif

Pizzatent en kapper om de hoek

Hieruit kunnen we opmaken (ook uit bouwstyle) dat alles van de screens dicht bij elkaar ligt.

De pers heeft dus een demo tezien gekregen van een heel klein stukje GTA San Andreas.

Als iemand nog wat vindt graag plaatsen!

• Reacties 120
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• liltuner

21

• Lantyz

13

• The Outlaw

13

• The Godfather

10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Je kan ook aan de helikopter zien dat elke stad zijn eigen politie heeft want naast die letters staat: LSPD, dus: Los Santos Police Department.

Geplaatst:
helicopter staat de code PH-476.  PH ?? Staat dat niet op Nederlandse vliegtuigen/helicopters. Dat vonden wij heel raar om te zien. Is dit een grap van de makers? We denken het wel. Het nummer PH-476 is geregistreerd bij AKU Zweefvliegclub, Arnhem. Is iemand van Rockstar zweefvliegfan??

Er staat ook LSPD op. Maybe Los Santos Police Department?

EDIT: Haha. Marius ik had jou berichtje nog niet gezien.

Maar wat je allemaal wel niet uit screenshots kan opmaken zeg. Dat is echt veel. :)

Geplaatst:

Dus die drie gekke dingen zijn toch kunst <_< 'kee dan... Ik vroeg het me al af...

Maar die Nederlandse Heli's... Kweenie hoor... Maar uhm... Amerikanen weten doorgaans niet eens waar Nederland LIGT, laat staan dat ze het ID van onze helicopters kennen. En dan kunnen ze dat wel opzoeken, maarre... why?

(tegenargument, oke, vooruit: In GTA VC wordt Nederland ook bij name genoemd in VCPR)

Geplaatst:
Dus die drie gekke dingen zijn toch kunst <_< 'kee dan... Ik vroeg het me al af...

Maar die Nederlandse Heli's... Kweenie hoor... Maar uhm... Amerikanen weten doorgaans niet eens waar Nederland LIGT, laat staan dat ze het ID van onze helicopters kennen. En dan kunnen ze dat wel opzoeken, maarre... why?

(tegenargument, oke, vooruit: In GTA VC wordt Nederland ook bij name genoemd in VCPR)

Sorry maar GTA San Andreas wordt niet in Amerika gemaakt maar in Schotland Edinburg. Bij de makers zit ook een Nederlander: Obbe Vermeij.

Dus ik denk dat die gasten wel weten waar Nederland ligt.

Ik neem aan dat Obbe Vermeij van vliegen houd.

Geplaatst:
Sorry maar GTA San Andreas wordt niet in Amerika gemaakt maar in Schotland Edinburg. Bij de makers zit ook een Nederlander: Obbe Vermeij.

Dat MEEN je niet?!

Haha, nee, dat wist ik niet...

[overtuigd]

Geplaatst:

Rockstar games is trouwens ook engels waarom denk je dat dus alle gta's eerst in engeland en in amerika uit komen en daarna pas in de rest van europa?

Geplaatst:

Pff. Dan kunnen ze hem ook wel ff in Nederland brengen. Op dezelfde datum als in Amerika (of eerder ^_^). Ik dacht ook dat het in de VS werd gemaakt. :)

Geplaatst:
Rockstar games is trouwens ook engels.

Bedoel je nu Engels of Amerikaans? Want dat is een wezenlijk verschil ;)

Rockstar Games is Amerikaans gevestigd in New York.

Rockstar North zit in Edinburg ( Schotland )

Rockstar Games is de grote uitgever. Zij geven het spel als eerst uit in Amerika.

Een paar dagen later komt het pas op de Europese markt ( Engeland dus ook)

Geplaatst:
Ohh eerst was het altijd andersom, nou ik kan ik ook in de war zijn.

Volgens mij wel ja ;)

Het is in ieder geval een Amerikaans bedrijf.

(Rockstar North was toch eerst DMA, of was het nu die andere?)

Geplaatst:
Ohh eerst was het altijd andersom, nou ik kan ik ook in de war zijn.

Volgens mij wel ja ;)

Het is in ieder geval een Amerikaans bedrijf.

(Rockstar North was toch eerst DMA, of was het nu die andere?)

Rockstar North was eerst DMA Design.

Rockstar Games is het Amerikaanse bedrijf. Rockstar North heeft altijd in Schotland gezeten dan wel niet onder een andere naam.

Vanaf GTA London geeft Rockstar games de spellen uit van Rockstar North ( DMA Design)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...