Jump to content

San Andreas sceen hints


Joriz

Recommended Posts

Ik weet het niet hoor maar ik vindt deze auto verdacht veel op de vodoo lijke uit vice city( het kan zijn dat ik het mis heb ), maar er is dus een kans dat de vodoo terug komt in SA.

02%20chillin.jpg

Bewerkt: door Tegh
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 120
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • liltuner

    21

  • Lantyz

    13

  • The Outlaw

    13

  • The Godfather

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik weet het niet hoor maar ik vindt deze auto verdacht veel op de vodoo lijke uit vice city( het kan zijn dat ik het mis heb ), maar er is dus een kans dat de vodoo terug komt in SA.

02%20chillin.jpg

Caddilac Deville...Dat is de volgeling van de Voodoo. Je hebt gelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

waarom zijn er geen aan elkaar geknoopte schoenen op die kabels in de lucht.

weet niet of iemand "blood in blood out" heeft gezien daar zie je dat ook namelijk.

volgens mij betekent dat dat je dan dood gaat als het jou schoenen zijn

Link to comment
Delen op andere websites

je kan nu ook blowen

Blowen in GTA dat is nog eens lachen misschien zie je alles dan ook in een heel ander perspectief, wordt je opeens omringd door allemaal gang leden en zie je een filmpje dat je ze uitlacht doordat je zo high ben en moet ineens vluchten voor je leven :D ofzo :D

Bewerkt: door jochem
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gelezen dat dit uit een filmpje komt op een site waar al de eerste missie zijn uitgelegt van GTA:SA en ik denk niet dat je zomaar ff op een bankje kan chillen om ff een blowtje te draaien en dan rustig op steken want vergeet niet dat die amerikanen echt heel erg anti-drugs zijn. Daarom wordt nederland ook altijd met wiet in verband gebracht en wordt het soms ook wel het Colombia van Europa genoemt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat je zomaar ff op een bankje kan chillen om ff een blowtje te draaien en dan rustig op steken want vergeet niet dat die amerikanen echt heel erg anti-drugs zijn.

O jah,

onze grote vrienden de Amerikanen <_< NOT

ze hebben veel te veel invloed op onze game industrie, dat is niet wreed meer.

maar jah niks aan te doen.

He trouwens ik dacht dat rock* alle missie's geheim hield ???? :huh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ben een keer voor de lol alle gta site's afgegaan die op de mainpagina staan van gtagames en toen kwam ik een artikel tegen die geloof de eerste 3 uitlegde

ooo ok dan, ja ik heb daar ook wel iets van gelezen maar ik geloof van de eerste 2 maar dat zou goed kunnen jah :D:D:D

Maar gewoon blowen op een bankje zou opzich zeker wel leuk zijn :puh:, en dan lekker als je op staat beetje ver van de wereld zijn.

Bewerkt: door jochem
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat je zomaar ff op een bankje kan chillen om ff een blowtje te draaien en dan rustig op steken want vergeet niet dat die amerikanen echt heel erg anti-drugs zijn

dat is wel zo....misschien hoort dat plaatje uit een missie

maar misschien kan CJ om 1 uur 's nachts bijvoorbeeld in een steegje wat blowen of dealen.

Bij Gta2 ging die gast vanzelf roken als je nix met hem deed......misschien doen ze dat nu weer B)

Link to comment
Delen op andere websites

nee man daar moet je gewoon een code voor hebben anders dan blijf je stilstaan gaat ie roken 2 sec later ga je weer lopen en dan stop weer met roken

daar wil ik gewwon een cheat voor en dan doet ie dat de hele tijd en maar roken en maar roken

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...