Arjen Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2004 dat ga ik probere Je kan wel wiet roken.. :lol: Misgien dat je daar ook niet alles meer door weet.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2004 ja kijk maar naar die screen waarbij hij blowt,hij ziet er ook niet meer zo zuiver uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mart Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2004 maar mischien is dat een filmpje dat zou wel jammer zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Gangsta Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2004 lijkt me leuk met zo'n JONKOE Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2004 ja kijk maar naar die screen waarbij hij blowt,hij ziet er ook niet meer zo zuiver uit Ben benieuwd hoelang hij nog heeft om te leven!!! :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2004 Ben benieuwd hoelang hij nog heeft om te leven!!! huh hoezo dat dan...tis maar een Computer persoon :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2004 nou,in eens filmpje ziet alles er anders uit,dus misschien kan je wel echt blowen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2004 In die trailer zie je ook in de achtergrond van het reastaurant : Burger shot een vlammenwerper Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2004 Is dat niet gewoon zo'n goor mayonaise-pomp-achtig geval? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2004 nee als je naar de trailer kijkt ...zie je dat hij rond draait. ik dacht eerst dat het een brandblusser was Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2004 dus een mayonaise spuit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2004 nee vlammenwerper....als je een wapen ziet liggen dan draaien ze tog altijd rond? ik ken geen mayonaise spuit die vanzelf ronddraait.....ja ook geen wapen maarja....dat is altijd bij GTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2004 ja jongens ...vers van de pers ...een nieuw plaatje vanuit San Fierro auto-kenners welke bak is dit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2004 :unsure: lijkt wel de voorkant van een Nissan skyline :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2004 (bewerkt) idd hij heeft iets weg van de skyline Deze vond ik trouwens iets van de Golf II weghebben (of is dat al gezegd?) Bewerkt: 30 augustus 2004 door RTS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.