Arjen Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 Klopt. Hij lijkt ook op een Golf II Reageren
The Outlaw Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 Welke naam zou hij eigenlijk hebben???, in VC had je de Eperanto en de Oceanic, maar hoe zou deze auto heten?? Reageren
Trax Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 Welke naam zou hij eigenlijk hebben???, in VC had je de Eperanto en de Oceanic, maar hoe zou deze auto heten?? Daar kan je eindeloos over gaan gokken natuurlijk Reageren
liltuner Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 ja jongens ...vers van de pers ...een nieuw plaatje vanuit San Fierro auto-kenners welke bak is dit? nou het ziet er uit vind ik als een hyundai coupe uit '93 (ik werk zelf bij me broers garage dus weet ik et bijna zeker) Reageren
The Outlaw Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2004 ja ik denk het haast ook Reageren
liltuner Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2004 ik weet het nu zeker hoor,als je de zijkant ziet weet je het al! Reageren
loempiaman Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2004 haha PH staat voor police helicopter ofzo Reageren
Arjen Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Geplaatst: 1 september 2004 ,Aug 31 2004, 09:48 PM] haha PH staat voor police helicopter ofzo Erm.. Waar heb je het over? :blink: We hadden het over die 'Hyundai Coupé '93' ... Reageren
Robin2130 Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Geplaatst: 1 september 2004 ja het lijkt wel erg veel op een Hyundai coupé Reageren
The Godfather Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Geplaatst: 1 september 2004 haha PH staat voor police helicopter ofzo Erm.. Waar heb je het over? We hadden het over die 'Hyundai Coupé '93' ... lol die helicopter werd in pagina 1 besproken :lol: Reageren
ikku Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Geplaatst: 1 september 2004 volgens mij is het de nieuwe Sentinel die al omgebouwd is met een andere voor bumper enzo! Reageren
Lantyz Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Geplaatst: 1 september 2004 Nee joh! Hij lijkt totaal niet op de Sentinel! Hoe kom je daar nu bij? :blink: Reageren
liltuner Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Geplaatst: 1 september 2004 kijk goed naar die screen en deze auto bijna exact hetzelfde! conclusie: die auto is gelijk aan een hyundai coupe,ik heb het zelfs aan mijn broer gevraagd en hij zegt ook dat het een coupe is,dus het is een coupe! Reageren
Trax Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Geplaatst: 1 september 2004 kijk goed naar die screen en deze auto bijna exact hetzelfde!conclusie: die auto is gelijk aan een hyundai coupe,ik heb het zelfs aan mijn broer gevraagd en hij zegt ook dat het een coupe is,dus het is een coupe! Dus als je broer het zegt moet het waar zijn? Reageren
The Outlaw Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Geplaatst: 1 september 2004 kijk goed naar die screen en deze auto bijna exact hetzelfde!conclusie: die auto is gelijk aan een hyundai coupe,ik heb het zelfs aan mijn broer gevraagd en hij zegt ook dat het een coupe is,dus het is een coupe! Dus als je broer het zegt moet het waar zijn? maar misschien weet die broer wel veel over auto's, kan toch kun je hem echt niet kwalijk nemen Ontopic please: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.