Arjen Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2004 Kijk naar die man in de auto. Naar zn oren om precies te zijn. Hij heeft 'witte puntjes' in zijn oren zitten. Oorbellen waarschijnlijk. Zal CJ dit ook kunnen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2004 Goed gevonden Cortez! Ik hoop wel dat CJ dat kan, lijkt me wel cool Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2004 Goed gevonden Cortez!Ik hoop wel dat CJ dat kan, lijkt me wel cool het maakt hem wel iets realistischer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rik LeE! Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2004 Kijk naar die man in de auto. Naar zn oren om precies te zijn. Hij heeft 'witte puntjes' in zijn oren zitten. Oorbellen waarschijnlijk. Zal CJ dit ook kunnen? oorbellen ,.. dikke BLINGBLING ! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikku Geplaatst: 3 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2004 volgens mij is er een achtbaan net boven het wegdek van de brug!!!!!!! hier is de link van de screenshot: http://www.gtasanandreas.nl/sapictures/sa5.jpg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 3 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2004 heh jammer ik kan het niet zien. een huis kan het ook niet zijn dus ik twijfel eraan wat het nou werekelijk is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 3 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2004 heh jammer ik kan het niet zien.een huis kan het ook niet zijn dus ik twijfel eraan wat het nou werekelijk is kvind het niet op en achtbaan liijken <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 3 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2004 Ja, ik snap wel dat hij er een achtbaan in ziet... Je ziet de takelhelling van rechts naar links omhoog lopen, dan maakt de baan een 180 graden bocht en gaat 'ie stijl naar beneden. Ik heb er even een plaatje van gemaakt, zie bijlage. Maar het kan ook net zo goed een brug zijn, hoor, ik laat mijn mening nog even in het midden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikku Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2004 Het is dus toch waar dat er een brandblusser in zit: hier is de link: http://www.gamespot.com/ps2/action/gta4/sc...s.html?page=116 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2004 Strak! Het is trouwens ook wel bot dat het in de 90's speelt. Als ik nu zo alle screens zie met die redelijk moderne auto's dan is het net alsof je in zo'n Amerikaanse fim zit! Ik kan niet wachten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2004 nou,zo een grasmaaier erin is oko wel strak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2004 Zit die erin? Haha, als CJ zich eens een middagje verveelt kan ie het gele droge gras van z'n ghetto tuintje gaan maaien! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2004 Zit die erin?Haha, als CJ zich eens een middagje verveelt kan ie het gele droge gras van z'n ghetto tuintje gaan maaien! :lol: :lol: Werkelijk prachtig, mooie manier om aan mijn pensioen te beginnen, lekker het gras maaien, R* lijkt er wel de nadruk er op te willen leggen. het platteland Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2004 Dat is ook niet zo verwonderlijk, in California (dus ook in SA) liggen hele grote stukken platteland... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2004 ja maar om met dat kleine grasmaaaitertje heel sa te maaien is gekkenwerk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.