Jump to content

San Andreas sceen hints


Joriz

Recommended Posts

  • Reacties 120
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • liltuner

    21

  • Lantyz

    13

  • The Outlaw

    13

  • The Godfather

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Rare dingen op achtergrond (3 kerstbomen) Een of ander kunstwerk in LA.

Kwamen die rare dingen ook niet in driver 2 voor daar had je toch los angelos. Daar had je volgens mijn ook 3 van die soort kertbomen

Bewerkt: door petersmurfje
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nog een screen gevonden van een andere crossmotor,geen sanchez,maar een ander soort type crossmotor

klik hier voor de crossmotor

Een HEEL ander soort type! Hij lijkt op een laptop! :huh:

(de link doet 't niet ;) )

EDIT: Laat maar, hij doet het nu wel. :)

E over die maaidorser: Op die screen zie je hem niet zelf (ik heb hem wel op een andere screen gezien, dus hij bestaat wel!), maar die stukken gemaaid platteland kunnen ook zo gemapped zijn, dus dat je het helemaal niet kan maaien, maar dat het er gewoon altijd zo uit ziet.

Link to comment
Delen op andere websites

zeker weten,als ik goed kijk zie ik volgens mij mount. chilliaid :lol: :D

en @ lantyz; misschien kan je wel maaien met die maaidorser,want bij de info op de gtagames site staat dat de je de sleepwagen helemaal kan bedienen dus waarom de maaidorser neit dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou wel stoer zijn, als er ook van die pakken uit komen aan de achterkant :lol:

En wat is dat rode puntje in de screen? Is dat zo'n marker?

:o dat kan, maar misschien is het ook een onderdeel van een checkpoint :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het ziet er uit als of je een race tegen iemand ander aan het rijden bent op die crosser kijk maar rechtsonderaan. 5th/6 betekend namelijk je plek in de race en daaronder de tijd. En dat 3 hoekje geeft de persoon aan die achter je rijdt. Geloof dat dit ook zo was bij de streets race's in VC

Link to comment
Delen op andere websites

Het ziet er uit als of je een race tegen iemand ander aan het rijden bent op die crosser kijk maar rechtsonderaan. 5th/6 betekend namelijk je plek in de race en daaronder de tijd. En dat 3 hoekje geeft de persoon aan die achter je rijdt. Geloof dat dit ook zo was bij de streets race's in VC

ja dat was ook zo :D , maar wel eeen heel mooi sreenshot, Mount Chilliad zeiden jullie???? :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...