The Outlaw Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Geplaatst: 4 september 2004 ja maar om met dat kleine grasmaaaitertje heel sa te maaien is gekkenwerk :o Ben je wel een weekje of 6 mee bezig denk ik <_< , Maarja goeie tijdverdrijf!!! Reageren
Melchior Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Geplaatst: 4 september 2004 (bewerkt) Daarom kun je in een SA natuurlijk een Amerikaanse mega-huge-gigantische graan-dorser besturen! :lol: Bewerkt: 4 september 2004 door Melchior Reageren
liltuner Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Geplaatst: 4 september 2004 ja,misschien kan je ook mensen daarmee dorsen? Reageren
ikku Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Geplaatst: 4 september 2004 ik heb het bewijs dat je kan dorsen want op deze screenshot: http://media.ps2.ign.com/media/611/611957/...mg_2330108.html je ziet op die screenshot stukken uit het weiland zijn en volgens mij komen er nog balen uit ook Reageren
liltuner Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Geplaatst: 5 september 2004 goed gezien ik heb nog een screen gevonden van een andere crossmotor,geen sanchez,maar een ander soort type crossmotor klik hier voor de crossmotor Reageren
Pete-R Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Geplaatst: 5 september 2004 (bewerkt) Rare dingen op achtergrond (3 kerstbomen) Een of ander kunstwerk in LA. Kwamen die rare dingen ook niet in driver 2 voor daar had je toch los angelos. Daar had je volgens mijn ook 3 van die soort kertbomen Bewerkt: 5 september 2004 door petersmurfje Reageren
liltuner Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Geplaatst: 5 september 2004 o,ik heb niks gezien,en ff over een screen,gelukkig heb je tot nu toe 2 modellen crossmotoren en niet 1 model gelukkig Reageren
Lantyz Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Geplaatst: 5 september 2004 ik heb nog een screen gevonden van een andere crossmotor,geen sanchez,maar een ander soort type crossmotorklik hier voor de crossmotor Een HEEL ander soort type! Hij lijkt op een laptop! :huh: (de link doet 't niet ) EDIT: Laat maar, hij doet het nu wel. E over die maaidorser: Op die screen zie je hem niet zelf (ik heb hem wel op een andere screen gezien, dus hij bestaat wel!), maar die stukken gemaaid platteland kunnen ook zo gemapped zijn, dus dat je het helemaal niet kan maaien, maar dat het er gewoon altijd zo uit ziet. Reageren
Q Dude Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Geplaatst: 5 september 2004 zow die crosser is erg cool maar check ook hoe mooi het stukje natuurlijk erom heen is :o Reageren
liltuner Geplaatst: 6 september 2004 Rapport Geplaatst: 6 september 2004 zeker weten,als ik goed kijk zie ik volgens mij mount. chilliaid :lol: en @ lantyz; misschien kan je wel maaien met die maaidorser,want bij de info op de gtagames site staat dat de je de sleepwagen helemaal kan bedienen dus waarom de maaidorser neit dan? Reageren
Lantyz Geplaatst: 6 september 2004 Rapport Geplaatst: 6 september 2004 Het zou wel stoer zijn, als er ook van die pakken uit komen aan de achterkant :lol: En wat is dat rode puntje in de screen? Is dat zo'n marker? Reageren
The Outlaw Geplaatst: 6 september 2004 Rapport Geplaatst: 6 september 2004 Het zou wel stoer zijn, als er ook van die pakken uit komen aan de achterkant :lol: En wat is dat rode puntje in de screen? Is dat zo'n marker? :o dat kan, maar misschien is het ook een onderdeel van een checkpoint Reageren
Q Dude Geplaatst: 6 september 2004 Rapport Geplaatst: 6 september 2004 Het ziet er uit als of je een race tegen iemand ander aan het rijden bent op die crosser kijk maar rechtsonderaan. 5th/6 betekend namelijk je plek in de race en daaronder de tijd. En dat 3 hoekje geeft de persoon aan die achter je rijdt. Geloof dat dit ook zo was bij de streets race's in VC Reageren
The Outlaw Geplaatst: 7 september 2004 Rapport Geplaatst: 7 september 2004 Het ziet er uit als of je een race tegen iemand ander aan het rijden bent op die crosser kijk maar rechtsonderaan. 5th/6 betekend namelijk je plek in de race en daaronder de tijd. En dat 3 hoekje geeft de persoon aan die achter je rijdt. Geloof dat dit ook zo was bij de streets race's in VC ja dat was ook zo , maar wel eeen heel mooi sreenshot, Mount Chilliad zeiden jullie???? :blink: Reageren
East Coast Crip Geplaatst: 17 september 2004 Rapport Geplaatst: 17 september 2004 Kheb in PS2 magazine gelezen dat er ook een missie inzit waarin er met ne monstertruck van den berg moet gereden worden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.