Jump to content

Gta vcs Ad hoc party


Timmy89

Recommended Posts

Hallo,

even mij voorstellen ik ben Timmy van België en ben 20 jaar.

ik heb al info hierover opgezocht maar nog niets gevonden. moest dit in het verkeerde topic staan excuses hiervoor.

ik weet niet als jullie dit hier al kennen maar de adhoc party maakt het mogelijk om games tegen elkaar te spelen zonder dat je in dezelfde kamer (<20m van elkaar) zit

dus eigenlijk kan je spellen wereldwijd tegen iemand spelen. de psp maakt dan verbinding via de wifi van de ps3 echter heb je wel een verbinding nodig op de ps3 via kabel

de ad hoc party is te downloaden in de ps3 store

toevallig iemand die dit met mij wil testen als dit goed werkt?

en misschien in de toekomst dat we hier party's aanmaken zodat iedereen wat een psp en ps3 heeft kan gamen met elkaar

eventueel kan het ook getest worden met Gta lcs of midnightclub LA remix

mvg Timmy

Bewerkt: door Timmy89
Link to comment
Delen op andere websites

Hee, welkom op het forum! :)

Ik was me tot op vandaag inderdaad niet bewust van het programmaatje, dus in ieder geval alweer wat geleerd vandaag. :) Ik heb verder geen flauw benul of het ook daadwerkelijk zou werken, maar wel willend om het uit te testen. De multiplayer van beide Stories heb ik amper kunnen uitproberen, aangezien ik niemand ken met een PSP + Liberty- of Vice City Stories. Dus het lijkt me zeer leuk, mocht het werken.

Ik zal het even opzoeken in de Store, dan kunnen we een keer kijken of het wil werken.

Link to comment
Delen op andere websites

Hee, welkom op het forum! :)

Ik was me tot op vandaag inderdaad niet bewust van het programmaatje, dus in ieder geval alweer wat geleerd vandaag. :) Ik heb verder geen flauw benul of het ook daadwerkelijk zou werken, maar wel willend om het uit te testen. De multiplayer van beide Stories heb ik amper kunnen uitproberen, aangezien ik niemand ken met een PSP + Liberty- of Vice City Stories. Dus het lijkt me zeer leuk, mocht het werken.

Ik zal het even opzoeken in de Store, dan kunnen we een keer kijken of het wil werken.

rond hoelaat kan je deze avond testen heb je ook even een pb gestuurd met mijn networkid

tot straks

groeten timmy

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren met asphalt getest en uiteindelijk werkt het :schater:

Eerst kwamen we niet in dezelfde room en dit kwam doordat ik adhoc party op EU account had gedownload en asphalt op zijn USA account gedownload

dan gebrijkt deze blijkbaar andere servers.

wel is het mogelijk achteraf als je op eu account hebt geinstalleerd in te loggen met een USA of Japans account

asphalt heeft nog een screen gemaakt en zal hier nog een mededeling over doen

in ieder geval

het werkt dus om met je psp online tegen elkaar te spelen terwijl je van 2 verschillende landen bent en voorbeeld 100 km van elkaar zit

het voordeel is ook al je een headset hebt op je ps3 kan je makkelijk communiceren met je tegenstander

er zit wel een beperking van 4 personen per room maar het is een begin.

je hebt echter wel een PS3 nodig die is aangesloten met een draadverbinding om online te gamen met de psp omdat de psp verbinding maakt via de wifi van de ps3

ik hoop dat hier veel mensen hier iets aan gaan hebben ^_^

asphalt heeft nog een screen gemaakt en zal hier nog een mededeling over doen.

Groeten Timmy

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren met asphalt getest en uiteindelijk werkt het :schater:

Eerst kwamen we niet in dezelfde room en dit kwam doordat ik adhoc party op EU account had gedownload en asphalt op zijn USA account gedownload

dan gebrijkt deze blijkbaar andere servers.

wel is het mogelijk achteraf als je op eu account hebt geinstalleerd in te loggen met een USA of Japans account

asphalt heeft nog een screen gemaakt en zal hier nog een mededeling over doen

in ieder geval

het werkt dus om met je psp online tegen elkaar te spelen terwijl je van 2 verschillende landen bent en voorbeeld 100 km van elkaar zit

het voordeel is ook al je een headset hebt op je ps3 kan je makkelijk communiceren met je tegenstander

er zit wel een beperking van 4 personen per room maar het is een begin.

je hebt echter wel een PS3 nodig die is aangesloten met een draadverbinding om online te gamen met de psp omdat de psp verbinding maakt via de wifi van de ps3

ik hoop dat hier veel mensen hier iets aan gaan hebben ^_^

asphalt heeft nog een screen gemaakt en zal hier nog een mededeling over doen.

Groeten Timmy

Lol leuk dat het werkt, dacht altijd dat games AD Hoc Party moesten ondersteunen.

Heb helaas een draadloze verbinding dus werkt het niet bij mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat leuk zeg. Ik heb dinsdag net mijn PS3 gehaald en ik had al een PSP, dus het lijkt mij ook wel leuk een keertje met zo'n party mee te doen. :puh: Trouwens, ik heb wel ervaring met de stories multiplayer, een paar van m'n vrienden hebben een PSP met een GTA. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren met asphalt getest en uiteindelijk werkt het :schater:

Eerst kwamen we niet in dezelfde room en dit kwam doordat ik adhoc party op EU account had gedownload en asphalt op zijn USA account gedownload

dan gebrijkt deze blijkbaar andere servers.

wel is het mogelijk achteraf als je op eu account hebt geinstalleerd in te loggen met een USA of Japans account

asphalt heeft nog een screen gemaakt en zal hier nog een mededeling over doen

in ieder geval

het werkt dus om met je psp online tegen elkaar te spelen terwijl je van 2 verschillende landen bent en voorbeeld 100 km van elkaar zit

het voordeel is ook al je een headset hebt op je ps3 kan je makkelijk communiceren met je tegenstander

er zit wel een beperking van 4 personen per room maar het is een begin.

je hebt echter wel een PS3 nodig die is aangesloten met een draadverbinding om online te gamen met de psp omdat de psp verbinding maakt via de wifi van de ps3

ik hoop dat hier veel mensen hier iets aan gaan hebben ^_^

asphalt heeft nog een screen gemaakt en zal hier nog een mededeling over doen.

Groeten Timmy

Lol leuk dat het werkt, dacht altijd dat games AD Hoc Party moesten ondersteunen.

Heb helaas een draadloze verbinding dus werkt het niet bij mij.

ja oké maar gta is nu zo een gamewaar die adhoc party ondersteund

ik zal eens testen als het met een draadloze verbinding ook werkt.

maar ik had gelezen dat dit niet kon

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...