Jump to content

Carnavalswinkel


Proximitus

Recommended Posts

Carnaval komt er weer aan dus wil ik binnenkort op zoek naar een kostuum

Het probleem is alleen dat ik in gelderland woon, dus het aantal carnavalswinkels is beperkt hier en ik koop ze liever niet online (vanwege het zeker weten dat het past)

Daarom vroeg ik me af of iemand de carnavalswinkels op kan noemen die in Den Bosch of Zaltbommel liggen (of omstreken) Werk namelijk in Brakel, dus kan na het werk makelijk 1 van de steden aandoen)

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht dat de GTAForummers van tegenwoordig net wat bekender waren met de term "googlen" naar "carnavalswinkel Den Bosch".

Klik hier maar eens..

Tja, op zich zijn heel veel vragen op het forum dan niet meer nodig. Toch laten we ze staan om de doodeenvoudige reden dat het op een forum ook mogelijk is om persoonlijke ervaringen te delen. Neem dit topic als voorbeeld. Misschien is er wel iemand die ergens in de regio Den Bosch bekend is met een bepaalde winkel, dan kan hij die in het bijzonder aanprijzen. Iets wat met Google helaas nog niet helemaal mogelijk is.. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...