Jump to content

Empire's Big Avatar Pack


Silverbyte

Recommended Posts

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik een avatar pack ter download heb gesteld, maar ik vond dat het toch weer

eens tijd werd. Hieronder vind je meer informatie.

Wat zit er in het pakket?

60 avatars, variërend van natuurfoto's tot vrolijke cartoonfiguren. Ze zijn 64x64 en in .PNG extensie, dus ze zijn

uitstekend te gebruiken op GTAForum.

Hoe installeer ik ze?

Onderaan deze post vind je het bestand in een bijlage. De map met avatars is verpakt als .RAR bestand. Om deze bestanden

'uit te pakken' heb je WinRar nodig. WinRar is gratis te downloaden op de officiële website.

Wanneer je het .RAR bestand ergens hebt opgeslagen, klik je er op met je rechtermuisknop en kies je voor 'Hier Uitpakken'. Vervolgens verschijnt de map, waarin de avatars zitten.

Is er ook een preview beschikbaar?

Jazeker, klik hier voor een preview.

Copyright en voorwaarden

Deze avatars zijn gemaakt met behulp van artwork en foto's die gratis beschikbaar zijn op internet, en waar geen copyright op berust. Het is toegestaan de avatars te bewerken (Om er bijvoorbeeld je eigen naam op te zetten), zolang je deze niet verder verspreid onder je eigen naam. Wil je dit pack ergens anders publiceren, overleg dat dan eerst even met mij.

Downloadlink

Empire\'s Avatar Pack.rar

Reacties zijn van harte welkom! :)

Bewerkt: door Empire
Link to comment
Delen op andere websites

Ik was op Google aan het zoeken voor wat avatars, en waar kom ik uit? Hier dus. Echt nice al die avatars. Waar heb je ze gevonden?

De avatars heb ik niet kant en klaar gevonden op internet, was het maar waar. Ik heb verschillende wallpapers uitgezocht, en daar dus de avatars van gemaakt. Op zich is het een fluitje van een cent, maar de juiste stukken van de afbeelding kiezen, draaien en passen zodat het een mooi geheel wordt, is af en toe nogal een gedoe.

Leuk om te horen dat je ze via Google tegen bent gekomen, dat had ik niet verwacht. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 10 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...