Leontjuuh-gta Geplaatst: 22 februari 2010 Rapport Geplaatst: 22 februari 2010 Ook omdat de Olympische spelen zo laat zijn. Dat schaatsen gister was pas om 1uur 's nachts, dan ga ik niet kijken. Reageren
TomFurga Geplaatst: 22 februari 2010 Rapport Geplaatst: 22 februari 2010 Schaatsen tussen 22.00 en 01.00 uur gaat nog wel, de andere sporten boeien me niet zo en ik heb ook geen zin om er nachtwerk van te maken. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 Ik dacht eerst dat het op een blamage uit zou lopen, maar met 3 gouden plakken (Ireen Wüst, Mark Tuitert, Sven Kramer), 1 zilver (Gerritsen) en 1 brons (Van Riessen) valt het nog wel te overzien. Twee goede dagen achter de rug. Heb alleen medelijden met Margot de Boer, die maar liefst 2x net buiten de medailles viel. Vierde is echt de ergste plek... Hopelijk krijgen we nog medailles bij de 10km mannen en de 3000 meter vrouwen. En bij de ploegen races natuurlijk. Reageren
TomFurga Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 Op naar vanavond, de 10 km heren om 20.00 uur, we zitten er klaar voor. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 Gelukkig is het nu op een beetje normale tijd, dus dat wordt vanavond schaatsen kijken. Ik vindt het trouwens wel erg knap dat we weer verrassend gewonnen hebben, en dan heb ik het over Tuitert en Wüst. Zou mooi zijn als we vanavond en straks met de ploegenachtervolging + vrouwen wat medailles pakken en dan hebben we geslaagde spelen gehad. Reageren
TomFurga Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 Ik vindt het trouwens wel erg knap dat we weer verrassend gewonnen hebben, en dan heb ik het over Tuitert en Wüst. Zou mooi zijn als we vanavond en straks met de ploegenachtervolging + vrouwen wat medailles pakken en dan hebben we geslaagde spelen gehad. Zolang het we niet verandert in ze gaat het goed. Reageren
jojojorik Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 Wat een stomme fout van sven =( Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 Dit geloof je toch niet. Ieder geval brons. Die coach heeft hem waarschijnlijk de verkeerde bocht in gestuurd. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 Ontzettend balen. Ik hoop niet dat dit een breuk veroorzaakt tussen Kramer en Kemkers. Die twee zijn zo goed, maar die sven hoef je nu niet tegen te komen. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 Haha, het was weer genieten. Vooral die laatste 4 minuten! Onze vrolijke vriend Lee heeft het heel goed gedaan. Reageren
TomHagen Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 Wat stom zeg, de hele 10 km in 10 meter schaatsen verprutst door de verkeerde bocht in te gaan. Black out bij Kempers? Ongelofelijk dit, hij had gewoon een Olympisch Record in handen. Reageren
Wesley Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 (bewerkt) Oeff erg jammer voor Sven. Maarja zulke dingen gebeuren nou eenmaal. Gewoon een domme fout van beide. Trouwens we mogen nu Bob de Jong ook niet vergeten, hij heeft naast alle blunders toch een hele mooie prestatie geleverd! Hopelijk valt er morgen weer een plak te verdienen! Bewerkt: 23 februari 2010 door Wesley_GTA Reageren
kees1991 Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 oow.. die coach krijgt nog wel een klap op zn bakkes denk ik Reageren
Scarface92 Geplaatst: 24 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 Ongelooflijk dom van Kempers om hem de binnenbaan in te sturen.. Achja, iederaan maakt fouten toch? Reageren
TomFurga Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 jammer... jammer... jammer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.