Jump to content

Vancouver 2010


Scarface92

Recommended Posts

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    6

  • TomFurga

    5

  • Joop2

    3

  • BoerBanaan

    2

Ik dacht eerst dat het op een blamage uit zou lopen, maar met 3 gouden plakken (Ireen Wüst, Mark Tuitert, Sven Kramer), 1 zilver (Gerritsen) en 1 brons (Van Riessen) valt het nog wel te overzien. Twee goede dagen achter de rug. :D Heb alleen medelijden met Margot de Boer, die maar liefst 2x net buiten de medailles viel. Vierde is echt de ergste plek... :(

Hopelijk krijgen we nog medailles bij de 10km mannen en de 3000 meter vrouwen. En bij de ploegen races natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Gelukkig is het nu op een beetje normale tijd, dus dat wordt vanavond schaatsen kijken. Ik vindt het trouwens wel erg knap dat we weer verrassend gewonnen hebben, en dan heb ik het over Tuitert en Wüst. Zou mooi zijn als we vanavond en straks met de ploegenachtervolging + vrouwen wat medailles pakken en dan hebben we geslaagde spelen gehad. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt het trouwens wel erg knap dat we weer verrassend gewonnen hebben, en dan heb ik het over Tuitert en Wüst. Zou mooi zijn als we vanavond en straks met de ploegenachtervolging + vrouwen wat medailles pakken en dan hebben we geslaagde spelen gehad. ^_^

Zolang het we niet verandert in ze gaat het goed. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Oeff erg jammer voor Sven. Maarja zulke dingen gebeuren nou eenmaal. Gewoon een domme fout van beide.

Trouwens we mogen nu Bob de Jong ook niet vergeten, hij heeft naast alle blunders toch een hele mooie prestatie geleverd!

Hopelijk valt er morgen weer een plak te verdienen!

Bewerkt: door Wesley_GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...