Leontjuuh-gta Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 Je zou toch gaan denken dat ze die Kempers hebben omgekocht om Sven de verkeerde bocht in te sturen. Maar ik zal het wel weer helemaal fout hebben. Jammer voor sven, maar hij kan niet altijd de beste zijn.Geluk voor Bob de Jong Reageren
TomHagen Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 Je zou toch gaan denken dat ze die Kempers hebben omgekocht om Sven de verkeerde bocht in te sturen. Maar ik zal het wel weer helemaal fout hebben. Jammer voor sven, maar hij kan niet altijd de beste zijn. Geluk voor Bob de Jong Nou, in principe is hij altijd de beste op de 10 kilometer. Ook gisteren. Trouwens jammer dat we geen kanshebbers hebben op de 5 km vrouwen. Reageren
Wesley Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 (bewerkt) Hmm, mooie gouden plak voor Nederlander Nicolien Sauerbreij met snowboarden! Klasse werk. Jammer dat het geen gouden/zilveren plakken meer wordt voor Nederland met schaatsen deze spelen. Over 4 jaar in Rusland doen ze het hopelijk beter met de ploegenachtervolging! Bewerkt: 26 februari 2010 door Wesley_GTA Reageren
TomFurga Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 Hmm, mooie gouden plak voor Nederlander Nicolien Sauerbreij met snowboarden! Klasse werk. Inderdaad mooi werk, de 100e Olympische gouden plak voor Nederland. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 27 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Geweldige prestatie van Sauerbreij! De 100ste medaille wat natuurlijk een mijlpaal is. Niemand had volgens mij ooit nog gedacht dat we de 100 deze spelen nog zouden gaan halen, maar ja wel hoor! Echt fantastisch van haar, jammer dat de ploegenachtervolging was minder ging hoewel de race nog niet eens zo slecht was.. Reageren
-Stan- Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Ik heb de winterspelen altijd al minder leuk gevonden als de zomerspelen. Dat wil niet zeggen dat je winterspelen niet leuk zijn, ik vind wel dat het logo een beetje simpel is. Ik ben er ook achter gekomen dat bobsleeën gevaarlijk is, vanwege dat ongeluk met dat nare einde en omdat ik veel mensen over de kop heb zien gaan. Verder lijkt het me ook lastig voor Vancouver om de sneeuw te onderhouden, het is daar namelijk ongeveer 10 graden. Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Vloog vrijdag m'n bed uit, toen mijn ouders hard gingen juigen toen Sauerbreij goud haalde Mooi werk! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.