Jump to content

Voetbalrender Pack


Silverbyte

Recommended Posts

Voetbalsignatures zijn nog steeds erg in trek op GTAForum. Zo ook bij mij. Ik heb in de loop der tijd een grote hoeveelheid voetbalrenders verzameld op mijn PC, zodat ik deze snel bij de hand had als ik een signature wilde maken. Omdat dit voor anderen een hoop tijd en moeite kan besparen, heb ik besloten deze verzameling met jullie te delen. Hieronder vind je meer informatie.

Wat zit er in het pakket?

Maarliefst 203 verschillende renders met voetballers als thema. Je kunt ze gebruiken in signatures, avatars, wallpapers en andere grafische werken.

Hoe installeer ik ze?

Onderaan deze post vind je het bestand in een bijlage. De map met renders is verpakt als .RAR bestand. Om deze bestanden 'uit te pakken' heb je WinRar nodig. WinRar is te downloaden op hun officiële website.

Copyright en voorwaarden

De renders in dit pack zijn niet door mij gerenderd, wat inhoud dat ik er op geen enkele manier eigenaar van ben. Met het ter beschikking stellen op internet geven de makers toestemming tot het gebruik en delen ervan, zodat hun werk ook voor anderen toegankelijk is. Vrijwel alle renders zijn voorzien van een watermerk, zodat meteen te zien is wie de afbeelding gerenderd heeft. Bij het daadwerkelijk gebruiken van de renders is het toegestaan dit watermerk weg te werken, zolang je niet claimt dat jij de afbeelding gerenderd hebt. Tot het delen ervan heb ik toestemming gekregen van .Levi., wat hier na te lezen is.

Downloadlink

Download

Het bestand is zo'n 73MB, dus bij tragere internetverbindingen kan het downloaden even duren.

Reacties zijn natuurlijk van harte welkom! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...