Jump to content

Bus mod


a7xGTA

Recommended Posts

hee!

ik heb de MTA bus gedownload

en met Spark IV in gta gestopt

maar ik zie in alle filmpjes dat de bus

wit is met een blauwe streep,

bij mij is dat niet het geval

de mijne blijft gewoon groen, en dan met de blauwe streep

weet iemand hoe en of je dat kan veranderen?

groeten a7xGTA

Link to comment
Delen op andere websites

Wat gebeurd er als je de pay & spray in gaat?

ik heb nog geen pay en spray geprobeert,

maar wat ik eigenlijk wil

is dat alle bussen wit met blauw zijn,

net als in de filmpjes

zoals je op de achtergrond ziet zijn de andere bussen ook wit

met blauw, en niet alleen de gene waar ik in rij.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Dit moet je veranderen met de Simple Native Trainer. Ik geef verder geen informatie over hoe je dat veranderd, dat vind je zelf zo!

Oftewel dat weet je niet...

Nee, om alle bussen blauw wit met blauw te krijgen moet je iets in de carcols.dat aanpassen. En dat staat gewoon in de readme!

Maar goed omdat jullie altijd zo lui zijn om readme's te lezen, heb ik hier een korte tutorial. >>> Door Beagle: Hé, niet alle mensen over één kam scheren; er zijn genoeg mensen die dit wel doen en dus ook geen vragen hebben over het installeren van een modificatie, vandaar je die niet ziet.<<<

Het gaat als volgt:

  1. Ga naar de GTA IV map (C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV)
  2. Navigeer dan naar common en dan naar data
  3. Daarin vind je het carcols.dat bestand. Dit open je met Kladblok
  4. Dan zoek je naar de bus en verander je wat erachter staat in dit -> 133,0,133
  5. Nu zou het moeten werken! :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Dit moet je veranderen met de Simple Native Trainer. Ik geef verder geen informatie over hoe je dat veranderd, dat vind je zelf zo!

Oftewel dat weet je niet...

Nee, om alle bussen blauw wit met blauw te krijgen moet je iets in de carcols.dat aanpassen. En dat staat gewoon in de readme!

Maar goed omdat jullie altijd zo lui zijn om readme's te lezen, heb ik hier een korte tutorial. >>> Door Beagle: Hé, niet alle mensen over één kam scheren; er zijn genoeg mensen die dit wel doen en dus ook geen vragen hebben over het installeren van een modificatie, vandaar je die niet ziet.<<<

Het gaat als volgt:

  1. Ga naar de GTA IV map (C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV)
  2. Navigeer dan naar common en dan naar data
  3. Daarin vind je het carcols.dat bestand. Dit open je met Kladblok
  4. Dan zoek je naar de bus en verander je wat erachter staat in dit -> 133,0,133
  5. Nu zou het moeten werken! :)

hehe eindelijk iemand die het fatsoenlijk uitlegt

ik had het wel gelezen maar ik heb geen kaas gegeten van modden en alles wat daarbij hoort dus vandaar

ik ga mijn best doen om het te laten lukken!

nogmaals bedankt!!

Dit moet je veranderen met de Simple Native Trainer. Ik geef verder geen informatie over hoe je dat veranderd, dat vind je zelf zo!

Oftewel dat weet je niet...

Nee, om alle bussen blauw wit met blauw te krijgen moet je iets in de carcols.dat aanpassen. En dat staat gewoon in de readme!

Maar goed omdat jullie altijd zo lui zijn om readme's te lezen, heb ik hier een korte tutorial. >>> Door Beagle: Hé, niet alle mensen over één kam scheren; er zijn genoeg mensen die dit wel doen en dus ook geen vragen hebben over het installeren van een modificatie, vandaar je die niet ziet.<<<

Het gaat als volgt:

  1. Ga naar de GTA IV map (C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV)
  2. Navigeer dan naar common en dan naar data
  3. Daarin vind je het carcols.dat bestand. Dit open je met Kladblok
  4. Dan zoek je naar de bus en verander je wat erachter staat in dit -> 133,0,133
  5. Nu zou het moeten werken! :)

hehe eindelijk iemand die het fatsoenlijk uitlegt

ik had het wel gelezen maar ik heb geen kaas gegeten van modden en alles wat daarbij hoort dus vandaar

ik ga mijn best doen om het te laten lukken!

nogmaals bedankt!!

okee ik heb het geprobeerd maar ik heb een probleem

carcols.dat kan ik niet openen met kladblok

doe ik dit wel krijg ik allemaal rare tekentjes

heeft iemand een idee hoe het wel moet??

>>> Door Beagle: Posts samengevoegd; gebruik de bewerkknop.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Dat komt omdat bij de nieuwste patch (1.0.6.0) heel veel bestanden geëncrypteerd zijn. Alexander Blade heeft een tool gemaakt om al deze data weer te converteren naar leesbare tekst voor mensen. Info kan je hier vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat komt omdat bij de nieuwste patch (1.0.6.0) heel veel bestanden geëncrypteerd zijn. Alexander Blade heeft een tool gemaakt om al deze data weer te converteren naar leesbare tekst voor mensen. Info kan je hier vinden.

oke niet vervelend bedoeld ofzo

maar kan een 'computernerd' dit voor mij uitleggen

of iets dergelijks

want jullie begrijpen natuurlijk wel dat ik hier helemaal geen kaas van heb gegeten ofzo

haha

modificeren is helemaal niks voor mij! haha

maar toch wil ik het!

Bewerkt: door a7xGTA
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...