Jump to content

gta chinatown iphone


koninglol

Recommended Posts

jongens ik heb gta chinatown wars gedownload via installous en hij is echt heel tof alleen is de bestuuring slecht als je je iphone aan het opladen is maar anders is ie top.

wat denken jullie van deze game.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 'm ook, en vind de controls helemaal niet slecht. Het was even wennen dat de brakes boven de gas staan en niet ernaast, maar voor de rest speelt het erg vlot. Het heeft me zeker niet teleurgesteld en zal me zeker nog een aantal uurtjes speelplezier bezorgen. ^^

Overigens is het misschien handig om de naam van een site waar je illegale spellen kan downloaden weg te laten op een forum waar warez verboden zijn. :sst:

Link to comment
Delen op andere websites

Hij geeft eigenlijk alleen een woord, dus ik denk niet dat daar iets verkeerd aan is.

Instalous is een programma, waarmee illegale apps op de ipod/iphone worden gedownload.

Maar dat prog werkt bij mij dus gigantisch sloom, dus een pb met een mini tut hoe je die nieuwe versie instaleert is niet verkeerd? :$

Link to comment
Delen op andere websites

Dit forum is geen plek om over allerlei illegale zooi te praten.

Het spel kost maar 7,99 in de App Store. Behalve met creditcard kan je ook gewoon met je bankrekening betalen dus excusen als ik heb geen creditcard zijn niet nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...