Jump to content

-Matthijs- vervangt Jay; als GFX Moderator


.Levi.

Recommended Posts

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Levi.

    1

  • Visser23

    1

  • .Senne

    1

  • Kai-ShockWave

    1

Heel erg jammer dat het op deze manier tot zijn einde gekomen is Jason, maar daar doen we niks meer aan. In ieder geval wil ik je bedanken voor al je inzet en vooral ook voor alle leuke tijden! Toch hoop ik dat je binnenkort als alles weer een beetje gewend is weer een beetje tijd vrijmaakt om langs te komen op het forum. Veel succes met het echte leventje, het beste jongen!

Tja, -Mathijs-.. Welkom terug in het team! ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad jammer Jay, hopelijk kom je het forum nog eens bezoeken. Bedankt voor je inzet en succes verder!

En -Mathijs-, gefeliciteerd en uiteraard veel succes als Moderator van het Graphics forum! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Was het destijds niet Jay; die -Matthijs- verving en dat ook in het GFX-Forum was? :7

Gefeliciteerd met je promotie Matthijs. Hopelijk kan jij samen met Levi het GFX-Forum actief houden. Jay;, bedankt voor je inzet als moderator!

Link to comment
Delen op andere websites

-Matthijs-, ik wil je heel veel succes wensen met deze taak, maar omdat je in het verleden al bewezen hebt een

prima moderator te zijn, komt dat vast helemaal goed. De juiste persoon op deze plek, wat mij betreft.

Jay;, ik vind het jammer dat zoiets op deze manier moet gebeuren, maar uiteraard gaat je privéleven vóór het forum. Ik hoop je snel weer eens te zien.

Link to comment
Delen op andere websites

-Matthijs-, gefeliciteerd met je comeback bij de crew. :tu:

Jay;, groen staat je ook goed en het vereist lef om je prioriteiten, hoe leuk het forum ook is, wel juist te stellen en de juiste keuzes maken. Sterkte met alles wat je gaat doen, en don't become a stranger hier. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...