Isic Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Hallo, Ik wil Cleo 3 mods installeren maar is me cleo goed geinstaleerd? De map met GTA SA De Cleo map. Is het zo goed kijk in de spoilers. Anders wilt iemand me helpen? GamerRl. --------- Niemand? Wil graag Cleo Mods gebruiken. >>> Door Beagle: Heb geduld, bumpen na een paar uur is niet nodig (en niet toegestaan).<<< Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Hier is een handige tutorial om CLEO3 te installeren. >Klik< Je hebt trouwens de CLEO bestanden in de verkeerde folder geplaatst, je moet ze in de root map van San Andreas zetten. Dat is de map waar de .exe zich bevind, deze map kun je meestal vinden in C: -> Program Files -> Rockstar Games -> GTA San Andreas. Reageren
Isic Geplaatst: 23 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Revo, Ik heb die tut ook gevolgt en zo komt het erbij mij uit te zien. Reageren
Albert03 Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Ja, maar het klopt zo niet. Het moet toch echt in de map "C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas": Reageren
Isic Geplaatst: 23 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Laat het maar het zal me toch nooit lukken. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Laat het maar het zal me toch nooit lukken. Dat is lekker negatief. Het is heel simpel. Download CLEO3 hier: >Download< Vervolgens open je het bestand, en zet alle bestanden en mappen uit het .rar bestand ,dat je gedownload hebt, op het bureaublad. Nu ga je naar Deze computer, vervolgens naar Lokaal Station C: en dan Program Files -> Rockstar Games -> GTA San Andreas. Nu ben je in de goede map, in deze map zet je alle bestanden die je daarnet op je bureaublad hebt geplaatst. Hopelijk lukt het nu wel. Reageren
revanizer Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 je kan ook gewoon het meteen installeren dan hoef je alleen de map waar SA in staat geinstalleerd aan te geven. dan hoef je niets te doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.