Jump to content

[GEZOCHT]Mensen die goed video's kunnen monteren


FireFighter

Recommended Posts

Hallo,

Ik en mijn vrienden willen graag filmpjes gaan maken. We hebben alles al, behalve iemand die goed video's kan monteren. Dus, wil jij helpen? Stuur dan mij een PB en dan hoor je wel hoe het verder gaat.

Wat krijg je?

  • Je naam komt in de aftiteling
  • Nieuwe mensen ontmoeten

Wat willen we?

  • Je hebt ervaring met video's monteren en effecten toevoegen.
  • Je kan een aftiteling maken
  • Je hebt een programma waarmee je dat kan doen
  • Je bent minimaal 13 jaar

Bedankt!

Mvg,

FireFighter

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wist niet dat ulead videostudio 12 bestaat. Wat is nieuw? Meer special effects?

http://www.facebook.com/home.php#/video/video.php?v=1350469964622&ref=mf (link van film "De God") Voor volgende deel moet je klikken op part 2 daarna part 3.

Meer effecten en veel meer. Ik denk dat jij voor je films beter MAGIX movie edit kan gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Welke nieuwe effects uit Ulead videostudio 12 die 11 heeft geen? Welke effects zitten in MAGIX movie edit?

Ik heb 11 nooit gehad. MAGIX heeft movie effecten.

Ik heb versie 14 want mijn pc is niet daar krachtig genoeg voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Meen je je stoer om mense onder de 13 niet toe te laten ofzo? Iemand kan toch even goed filmpjes bewerken als hij 13 jaar of daaronder is? Van mijn part gaan jij en je vriend je maar in een hoekje schamen ofzo, beetje leeftijdsdiscriminatie verkondigen hier op GTAForum..

Link to comment
Delen op andere websites

Meen je je stoer om mense onder de 13 niet toe te laten ofzo? Iemand kan toch even goed filmpjes bewerken als hij 13 jaar of daaronder is? Van mijn part gaan jij en je vriend je maar in een hoekje schamen ofzo, beetje leeftijdsdiscriminatie verkondigen hier op GTAForum..

Misschien omdat mensen boven de 13 wat volwassener zijn dan onder de 13? Of omdat iemand boven de 13 wat meer ervaring heeft. En ik geloof niet dat hij mensen onder de 13 hiermee wil discrimineren. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...