Phoenyxar Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Geplaatst: 18 mei 2010 Luz, het is allemaal wel heel mooi, alleen vind ik de voorste bumper niet zo mooi .
BoerBanaan Geplaatst: 18 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2010 Luz, het is allemaal wel heel mooi, alleen vind ik de voorste bumper niet zo mooi . Idd, het is alsof je het met paint hebt gedaan () Er zit geen diepte in
Casss Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Geplaatst: 18 mei 2010 Luz, het is allemaal wel heel mooi, alleen vind ik de voorste bumper niet zo mooi . Idd, het is alsof je het met paint hebt gedaan () Er zit geen diepte in Vind ik ook maar voor de rest is die perfect, vooral voor een mod waar je 2 dagen aan gewerkt hebt.
BoerBanaan Geplaatst: 18 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2010 Doen jullie nog mee met Own the Points (MEER INFORMATIE)?
Luzhin2.4 Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Geplaatst: 18 mei 2010 Luz, het is allemaal wel heel mooi, alleen vind ik de voorste bumper niet zo mooi . Idd, het is alsof je het met paint hebt gedaan () Er zit geen diepte in Vind ik ook maar voor de rest is die perfect, vooral voor een mod waar je 2 dagen aan gewerkt hebt. Thx, de voorste bumper is extra:P je kunt kiezen tussen geen bumper, originele bumper, en de die lompe balken dus... En banger cars zijn er niet om een beetje mooi te wezen(mooiste excuus aller tijden) en kijk hoe strak die bumper gelast is
AeroCool (gast) Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 leuk hoor dat jullie niet op mij antwoorden op mij berichten wat ik heb getypt in spanje ik ben vrijdag weer op skype op deze laptop staat wel skype maar internet valt hier erg vaak weg dat praat niet fijn
Dr.Oppai Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 leuk hoor dat jullie niet op mij antwoorden op mij berichten wat ik heb getypt in spanje ik ben vrijdag weer op skype op deze laptop staat wel skype maar internet valt hier erg vaak weg dat praat niet fijn Lol bedoel je die weekagenda? Wat valt daar op te reageren dan?
Luzhin2.4 Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 leuk hoor dat jullie niet op mij antwoorden op mij berichten wat ik heb getypt in spanje Berichten uit spanje tellen niet mee...
BoerBanaan Geplaatst: 19 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 leuk hoor dat jullie niet op mij antwoorden op mij berichten wat ik heb getypt in spanje Berichten uit spanje tellen niet mee... Da's niet waar Altijd naar je co-leider luisteren, jij onderdaan >: )
AeroCool (gast) Geplaatst: 20 mei 2010 Rapport Geplaatst: 20 mei 2010 (bewerkt) DI heeft vandaag een sub forum gekregen morgen ben ik weer in holland Da's niet waar Altijd naar je co-leider luisteren, jij onderdaan >: ) lol alle onderdanen moeten naar de 3 D's luisteren Bewerkt: 20 mei 2010 door dennis313
Dr.Oppai Geplaatst: 20 mei 2010 Rapport Geplaatst: 20 mei 2010 DI heeft vandaag een sub forum gekregen morgen ben ik weer in holland Da's niet waar Altijd naar je co-leider luisteren, jij onderdaan >: ) lol alle onderdanen moeten naar de 3 D's luisteren Goedzo Je leert al dennis om dominant te zijn
BoerBanaan Geplaatst: 20 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2010 Lol, nu zijn wij de enige clan zonder subforum
BoerBanaan Geplaatst: 20 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2010 (bewerkt) Vanavond EfLC meeting, wie is er bij? Edit: Whoops perongelijk dubbelpost Bewerkt: 20 mei 2010 door BoerBanaan
Casss Geplaatst: 20 mei 2010 Rapport Geplaatst: 20 mei 2010 Lol, nu zijn wij de enige clan zonder subforum Helemaal niet lol...
Recommended Posts