Jump to content

Ghost Legion - Clan talk


BoerBanaan

Recommended Posts

Ja dat staat er Luzhin...

Jongens eerlijk: die dingen zien er niet uit, als je niet kunt modden doe het dan niet... ( :7 ) alhoewel ik het Homies-shirt wel tamelijk goed vind gelukt, je hebt wel de beentjes van de 'E' vergeten weg te halen ;) .

Nah, nu lijkt het of er Homo's staat ipv Homos

Edit: ik zal die Onderste punt wel verwijderen ;D

Bewerkt: door BoerBanaan
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BoerBanaan

    692

  • Dr.Oppai

    427

  • Casss

    231

  • Cabyon

    182

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja dat staat er Luzhin...

Jongens eerlijk: die dingen zien er niet uit, als je niet kunt modden doe het dan niet... ( :7 ) alhoewel ik het Homies-shirt wel tamelijk goed vind gelukt, je hebt wel de beentjes van de 'E' vergeten weg te halen ;) .

Lol ik maak expres van die slechte mods want ik doe het meer voor de fun dan voor de kwaliteit. :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat staat er Luzhin...

Jongens eerlijk: die dingen zien er niet uit, als je niet kunt modden doe het dan niet... ( :7 ) alhoewel ik het Homies-shirt wel tamelijk goed vind gelukt, je hebt wel de beentjes van de 'E' vergeten weg te halen ;) .

Lol ik maak expres van die slechte mods want ik doe het meer voor de fun dan voor de kwaliteit. :7 .

:D Funmods zijn beter dan "mooie" mods :D

Bewerkt: door BoerBanaan
Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat staat er Luzhin...

Jongens eerlijk: die dingen zien er niet uit, als je niet kunt modden doe het dan niet... ( :7 ) alhoewel ik het Homies-shirt wel tamelijk goed vind gelukt, je hebt wel de beentjes van de 'E' vergeten weg te halen ;) .

Dit is er toch gewoon met paint opgezet of niet? Ik zie namelijke helemaal geen diepte bij de rode neus....

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is er toch gewoon met paint opgezet of niet? Ik zie namelijke helemaal geen diepte bij de rode neus....

Dat is omdat Daan niet zo geweldig kan modden... hij heeft die neus echt gewoon maar rood gemaakt waardoor je geen diepte ziet... of het is ernatuurlijk gewoon in paint opgezet, wat al even dom is :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is er toch gewoon met paint opgezet of niet? Ik zie namelijke helemaal geen diepte bij de rode neus....

Dat is omdat Daan niet zo geweldig kan modden... hij heeft die neus echt gewoon maar rood gemaakt waardoor je geen diepte ziet... of het is ernatuurlijk gewoon in paint opgezet, wat al even dom is :7 .

Wij hoeven niet van die serieuze mods, wij houden van funmods die nergens op slaan :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is er toch gewoon met paint opgezet of niet? Ik zie namelijke helemaal geen diepte bij de rode neus....

Dat is omdat Daan niet zo geweldig kan modden... hij heeft die neus echt gewoon maar rood gemaakt waardoor je geen diepte ziet... of het is ernatuurlijk gewoon in paint opgezet, wat al even dom is :7 .

Wij hoeven niet van die serieuze mods, wij houden van funmods die nergens op slaan :clown:

Amen to that brother! Gewoon een man met een blauw achterhoofd FTW!

Link to comment
Delen op andere websites

Stock cars ftw!

image_23078.jpg

De bumpers kun je er met de trainer opzetten, de ruitenwissers moeten er nog af. Veder kan de rechter deur niet open en is de rechterstoel weg.

Bewerkt: door Luzhin2.4
Link to comment
Delen op andere websites

Arme Faction :-( .

Zie, dit ziet er dus wel beter uit! Alleen heb je nog netjes nodig aan de ruiten :puh: .

Dankje het is trouwens een Sabre. Ik dacht die roosters te kunnen jatten van een caddy, maar helaas. Dat lukt niet...

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, was dat een Sabre? Nu lijkt hij meer op een Faction waar vanalles i afgeslagen... goede veranderingen dus, je merkt ze zelfs :7 . Je moet geen links geven naar de auto's hoor Luzhin, ik ben de centrale autoserver van TU samen met Eddie Low dus dat is overbodig :engel: .

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Lol, was dat een Sabre? Nu lijkt hij meer op een Faction waar vanalles i afgeslagen... goede veranderingen dus, je merkt ze zelfs :7 . Je moet geen links geven naar de auto's hoor Luzhin, ik ben de centrale autoserver van TU samen met Eddie Low dus dat is overbodig :engel: .

Misschien doe k de spiegels er ook wel af:P Gaf jij maar een link van de faction, ik heb geen idee hoe die auto eruit ziet. Nu moest ik hem helemaal zelf opzoeken:P

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...