Luzhin2.4 Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Geplaatst: 19 september 2010 en mooie sig super gemaakt Thx, wanneer gaan we die tour tocht houden? Gaan we dan in EFLC of gewone IV?
Cabyon Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Geplaatst: 19 september 2010 GTA IV graag. Woensdag avond 7 uur?
BoerBanaan Geplaatst: 19 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2010 GTA IV graag. Woensdag avond 7 uur? Dan moet ik trainen.
Luzhin2.4 Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Geplaatst: 19 september 2010 GTA IV graag. Woensdag avond 7 uur? Ja, de meeste hebben GTA IV. Maar woensdag kan ik niet, dinsdag is beter dan heb ik de hele dag vrij:P
Dr.Oppai Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Geplaatst: 19 september 2010 GTA IV graag. Woensdag avond 7 uur? Ja, de meeste hebben GTA IV. Maar woensdag kan ik niet, dinsdag is beter dan heb ik de hele dag vrij:P dinsdag kan ik weer niet, zware wiskunde SO die ik toch al ga verneuken heb ik de dag erna dus dat word leren .
BoerBanaan Geplaatst: 19 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2010 GTA IV graag. Woensdag avond 7 uur? Ja, de meeste hebben GTA IV. Maar woensdag kan ik niet, dinsdag is beter dan heb ik de hele dag vrij:P dinsdag kan ik weer niet, zware wiskunde SO die ik toch al ga verneuken heb ik de dag erna dus dat word leren . Wat kan jij aan wiskunde leren dan? Wiskunde is begrijpen en maken.. Als je alles netjes maakt (als je leraar huiswerk geeft tenminste) is een wiskunde proefwerk/SO 5 minuten leren en dan ben je er klaar mee.
Dr.Oppai Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Geplaatst: 19 september 2010 GTA IV graag. Woensdag avond 7 uur? Ja, de meeste hebben GTA IV. Maar woensdag kan ik niet, dinsdag is beter dan heb ik de hele dag vrij:P dinsdag kan ik weer niet, zware wiskunde SO die ik toch al ga verneuken heb ik de dag erna dus dat word leren . Wat kan jij aan wiskunde leren dan? Wiskunde is begrijpen en maken.. Als je alles netjes maakt (als je leraar huiswerk geeft tenminste) is een wiskunde proefwerk/SO 5 minuten leren en dan ben je er klaar mee. Ik zit op gymnasium en daar leer je kut wiskunde heur .
Cabyon Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Geplaatst: 19 september 2010 Donderdag dan. En wat is het wachtwoord van de GL YouTube account? Via PB graag.
AeroCool (gast) Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Geplaatst: 19 september 2010 (bewerkt) ik kan elke vanavond en donderdag kan ik ook tussen 15:00 en 17:00 Bewerkt: 19 september 2010 door dennis313
Cabyon Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Geplaatst: 19 september 2010 (bewerkt) Nieuw promofilmpje. Het is atm nog bezig met verwerken, maar nu al te zien in 720p, de eigenlijke kwaliteit van het filmpje zou 1080p moeten zijn. EDIT: V1: Nu te zien in 1080p V2: Hapert nogal veel. Bewerkt: 19 september 2010 door Cabyon
Luzhin2.4 Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Geplaatst: 19 september 2010 (bewerkt) Hee vet filmpje! Misschien een idee om een soort promotie filmpje voor de clan in GTA IV te maken? Wat kan jij aan wiskunde leren dan? Wiskunde is begrijpen en maken.. Als je alles netjes maakt (als je leraar huiswerk geeft tenminste) is een wiskunde proefwerk/SO 5 minuten leren en dan ben je er klaar mee. Wiskunde kun je wel degelijk leren!!! Aanschouw THE GHOSTRIDER mod for GTA EFLC: TBOGT Ik ga hem alleen niet releasen, omdat het maar een simpele mod is... Bewerkt: 19 september 2010 door Luzhin2.4
Cabyon Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Geplaatst: 19 september 2010 Ik wil de front page (visitekaartje van de mod) best wel designen hoor Iedereen eens met donderdagavond? Alleen ik en Dennis moeten nog een datum afspreken wanneer we elkaar gaan treffen om te testen.
AeroCool (gast) Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Geplaatst: 19 september 2010 (bewerkt) Ik wil de front page (visitekaartje van de mod) best wel designen hoor Iedereen eens met donderdagavond? Alleen ik en Dennis moeten nog een datum afspreken wanneer we elkaar gaan treffen om te testen. ik kan elke avond zeg maar wanneer Bewerkt: 20 september 2010 door dennis313
Luzhin2.4 Geplaatst: 20 september 2010 Rapport Geplaatst: 20 september 2010 Ik wil de front page (visitekaartje van de mod) best wel designen hoor Iedereen eens met donderdagavond? Alleen ik en Dennis moeten nog een datum afspreken wanneer we elkaar gaan treffen om te testen. Dat was de front page En donderdagavond ga ik trainen, dus helaas
Casss Geplaatst: 20 september 2010 Rapport Geplaatst: 20 september 2010 Donderdagavond hoe laat? Als ik na achten nog achter de PC zit begint me vader te zeiken.
Recommended Posts