Jump to content

Ghost Legion - Clan talk


BoerBanaan

Recommended Posts

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BoerBanaan

    692

  • Dr.Oppai

    427

  • Casss

    231

  • Cabyon

    182

Top Posters In This Topic

Posted Images

GTA IV graag. Woensdag avond 7 uur?

Ja, de meeste hebben GTA IV. Maar woensdag kan ik niet, dinsdag is beter dan heb ik de hele dag vrij:P

dinsdag kan ik weer niet, zware wiskunde SO die ik toch al ga verneuken heb ik de dag erna dus dat word leren :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV graag. Woensdag avond 7 uur?

Ja, de meeste hebben GTA IV. Maar woensdag kan ik niet, dinsdag is beter dan heb ik de hele dag vrij:P

dinsdag kan ik weer niet, zware wiskunde SO die ik toch al ga verneuken heb ik de dag erna dus dat word leren :puh: .

Wat kan jij aan wiskunde leren dan? Wiskunde is begrijpen en maken.. Als je alles netjes maakt (als je leraar huiswerk geeft tenminste) is een wiskunde proefwerk/SO 5 minuten leren en dan ben je er klaar mee.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV graag. Woensdag avond 7 uur?

Ja, de meeste hebben GTA IV. Maar woensdag kan ik niet, dinsdag is beter dan heb ik de hele dag vrij:P

dinsdag kan ik weer niet, zware wiskunde SO die ik toch al ga verneuken heb ik de dag erna dus dat word leren :puh: .

Wat kan jij aan wiskunde leren dan? Wiskunde is begrijpen en maken.. Als je alles netjes maakt (als je leraar huiswerk geeft tenminste) is een wiskunde proefwerk/SO 5 minuten leren en dan ben je er klaar mee.

Ik zit op gymnasium en daar leer je kut wiskunde heur :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuw promofilmpje. Het is atm nog bezig met verwerken, maar nu al te zien in 720p, de eigenlijke kwaliteit van het filmpje zou 1080p moeten zijn.

EDIT:

V1: Nu te zien in 1080p

V2: Hapert nogal veel.

Bewerkt: door Cabyon
Link to comment
Delen op andere websites

Hee vet filmpje! Misschien een idee om een soort promotie filmpje voor de clan in GTA IV te maken?

Wat kan jij aan wiskunde leren dan? Wiskunde is begrijpen en maken.. Als je alles netjes maakt (als je leraar huiswerk geeft tenminste) is een wiskunde proefwerk/SO 5 minuten leren en dan ben je er klaar mee.

Wiskunde kun je wel degelijk leren!!!

Aanschouw THE GHOSTRIDER mod for GTA EFLC: TBOGT

theghostrider.png

Ik ga hem alleen niet releasen, omdat het maar een simpele mod is...

Bewerkt: door Luzhin2.4
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil de front page (visitekaartje van de mod) best wel designen hoor :puh:


Iedereen eens met donderdagavond? Alleen ik en Dennis moeten nog een datum afspreken wanneer we elkaar gaan treffen om te testen.

ik kan elke avond zeg maar wanneer

Bewerkt: door dennis313
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil de front page (visitekaartje van de mod) best wel designen hoor :puh:


Iedereen eens met donderdagavond? Alleen ik en Dennis moeten nog een datum afspreken wanneer we elkaar gaan treffen om te testen.

Dat was de front page :puh:

En donderdagavond ga ik trainen, dus helaas

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...