AeroCool (gast) Geplaatst: 24 september 2010 Rapport Geplaatst: 24 september 2010 ahahaha cabyon word weg gezogen
BoerBanaan Geplaatst: 24 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2010 Was echt wel een vette meeting. En over een filmproject: Zullen we het 'Ghost Legion verhaal' doen of gaan we een eigen verhaal maken?
AeroCool (gast) Geplaatst: 24 september 2010 Rapport Geplaatst: 24 september 2010 (bewerkt) WAARSCHUWING er gaat een virus op msn rond je krijgt van een vriend of iemand die je op msn hebt en hij schrijft kijk mijn foto (link) klik er niet op het is een virus ik ben er ook ingetrapt en hij stuurt iedereen in je lijst een bericht met de zelfde link dus KLIK NIET OP DAT LINK GL film lijkt me wel leuk Bewerkt: 24 september 2010 door dennis313
BoerBanaan Geplaatst: 24 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2010 WAARSCHUWING er gaat een virus op msn rond je krijgt van een vriend of iemand die je op msn hebt en hij schrijft kijk mijn foto (link) klik er niet op het is een virus ik ben er ook ingeprakt en hij stuurt iedereen in je lijst een bericht met de zelfde link dus KLIK NIET OP DAT LINK Ja ik krijg ook best veel dat bericht, gelukkig nog nooit geklikt.
AeroCool (gast) Geplaatst: 24 september 2010 Rapport Geplaatst: 24 september 2010 ik kreeg dit voor het eerst op msn dit dus ik trap er zo in maar gelukkig weet ik een programma waar ik het zo weer mee kan verwijderen ben nu tijdelijk op ebuddy want anders blijft hij bij mij die link verzenden
Shotyoudie Geplaatst: 24 september 2010 Rapport Geplaatst: 24 september 2010 Bijna iedereen heeft dat hoor, als ik nu inlog op MSN krijg ik meteen 20 mensen die zegge Hé kijk <link> ik heb een foto van jou gevonden. Degene die MSN veel gebruiken weten wel dat je daar niet op moet klikken.
AeroCool (gast) Geplaatst: 24 september 2010 Rapport Geplaatst: 24 september 2010 ik gebruik ook veel msn al jaren maar dit had ik voor het eerst
Cabyon Geplaatst: 24 september 2010 Rapport Geplaatst: 24 september 2010 ahahaha cabyon word weg gezogen Dat heb ik ook op tape staan met boerBANAAN, word weggezogen, *PATS* tegen dat speelgoedhuisje aan en dood. GENIAAL
Dr.Oppai Geplaatst: 24 september 2010 Rapport Geplaatst: 24 september 2010 Zijn jullie nou echt zo dom om daarop te drukken? . En dennis: je kan die persoon ook gewoon blokeren, dan kan je geoowoon op msn zonder last van die berichten te hebben. En meestel zie je wel dat het nep is want die berichten wijken vaak af van de schrijfwijze en de manier van spreken van de echte persoon en het virus.
AeroCool (gast) Geplaatst: 24 september 2010 Rapport Geplaatst: 24 september 2010 (bewerkt) Zijn jullie nou echt zo dom om daarop te drukken? . En dennis: je kan die persoon ook gewoon blokeren, dan kan je geoowoon op msn zonder last van die berichten te hebben. En meestel zie je wel dat het nep is want die berichten wijken vaak af van de schrijfwijze en de manier van spreken van de echte persoon en het virus. die persoon kon er ook niks aan doen die had zelf ook op dat link geklikt en het was me oma die daar op klikte dus ik ga haar niet bloken maar ik heb de virus verwijdert en heb het bij me oma ook gedaan met hulp op afstand dus er ben er weer vanaf Bewerkt: 24 september 2010 door dennis313
Casss Geplaatst: 25 september 2010 Rapport Geplaatst: 25 september 2010 Wie gaat de film monteren? Ik sta vrij.
Cabyon Geplaatst: 25 september 2010 Rapport Geplaatst: 25 september 2010 Ik ben al bezig. Maar degenen die videomateriaal hebben graag de AVI-bestand via pb naar mij xD. Of op mijn MSN natuurlijk, als je die hebt.
Casss Geplaatst: 25 september 2010 Rapport Geplaatst: 25 september 2010 Ik ben al bezig. Maar degenen die videomateriaal hebben graag de AVI-bestand via pb naar mij xD. Of op mijn MSN natuurlijk, als je die hebt. Jammah.
AeroCool (gast) Geplaatst: 25 september 2010 Rapport Geplaatst: 25 september 2010 Ik ben al bezig. Maar degenen die videomateriaal hebben graag de AVI-bestand via pb naar mij xD. Of op mijn MSN natuurlijk, als je die hebt. als het goed is heb je die van mij
BoerTijger Geplaatst: 25 september 2010 Rapport Geplaatst: 25 september 2010 Gelukkig hebben jullie he tleuk gehad @ MSN Virus = Al oud
Recommended Posts