Dr.Oppai Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 NEIN!!!Er sollte nicht in unserem schönen topic Nachrichten! Gaan we een moderator beledigen? Sandra is een vrouw dus dan wordt Er, sie Inderdaad, dat word 20% voor jouw Godfather... pfff 20% is niks maak er maar 40 van
Sandra Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 pfff 20% is niks maak er maar 40 van Wie bied er meer? HAha
BoerBanaan Geplaatst: 1 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2010 pfff 20% is niks maak er maar 40 van Wie bied er meer? HAha Mag ik 80%?
Dr.Oppai Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 pfff 20% is niks maak er maar 40 van Wie bied er meer? HAha doe mij maar een 40% en een lekkere postban van een week
BoerBanaan Geplaatst: 1 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2010 pfff 20% is niks maak er maar 40 van Wie bied er meer? HAha Wat dacht je van 80% + postcount op 0
Casss Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 (bewerkt) Doe mij maar -20% Sandra wil je mij topic her-openen? Die van de koeler Bewerkt: 1 april 2010 door Gta-kneusje
Sandra Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 Doe mij maar -20% Sandra wil je mij topic her-openen? Die van de koeler Voor strafvermindering zal je eerst moeten werken . Trouwens, dat topic waar je het over hebt, zit helemaal geen slotje? Bovendien moet je daarvoor bij de mods van het betreffende forum zijn, ik ben maar een simpel multiplayer-modje... @ De andere boyzzz, mensen die vragen worden overgeslagen
BoerBanaan Geplaatst: 1 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2010 @ De andere boyzzz, mensen die vragen worden overgeslagen Jij vroeg ons te bieden
Casss Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 Nu Sandra toch zo veel post. Moet ze niet een keer mee doen met een meeting?
BoerBanaan Geplaatst: 2 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Zullen we vanavond/vanmiddag een meeting doen? GTA:IV of GTA:SA?
Dr.Oppai Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Zullen we vanavond/vanmiddag een meeting doen? GTA:IV of GTA:SA? ik wil wel SA doen.
Casss Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 (bewerkt) Zullen we vanavond/vanmiddag een meeting doen? GTA:IV of GTA:SA? ik wil wel SA doen. Ik ga met je mee ik kán geen eens IV ivb mijn kut PC. Dan wil ik het liefst in de middag omdat ik in de avond bezoek heb. En Sandra, ik weet dat je moet werken voor warn vermindering Bewerkt: 2 april 2010 door Gta-kneusje
Dr.Oppai Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Zullen we vanavond/vanmiddag een meeting doen? GTA:IV of GTA:SA? ik wil wel SA doen. Ik ga met je mee ik kán geen eens IV ivb mijn kut PC. Dan wil ik het liefst in de middag omdat ik in de avond bezoek heb. En Sandra, ik weet dat je moet werken voor warn vermindering kan het dan om een uur of 6?de stroom word hier straks namelijk even uitgeschakelt omdat er wat geklust moet worden hier,dus dan kan ik pas in de late midaag weer dus ik wil het lieft om een uur of 6 als het kan.
BoerBanaan Geplaatst: 2 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2010 kan het dan om een uur of 6?de stroom word hier straks namelijk even uitgeschakelt omdat er wat geklust moet worden hier,dus dan kan ik pas in de late midaag weer dus ik wil het lieft om een uur of 6 als het kan. Rond 6 uur ben ik meestal aan het eten, 7 uur kan beter.
jvj Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Dus door mensen te beledigen krijg je warn bij? Moet ik ook eens proberen. Succes trouwens, wanneer wil je die schietlessen houden? Juist... Ik weet niet of ik beter dan jou ben eerlijk gezegd, maar ik heb wel genoeg ideeen voor schietoefeningen. Wat dacht je van maandag?
Recommended Posts