Jump to content

Ghost Legion - Clan talk


BoerBanaan

Recommended Posts

Ik zou wel willen helpen met organisatie hoor, maar misschien zou je al moeten beginnen mt maar maximum 2 personen te hebben met adminkrachten. Anders gaan andere personen ze misbruiken en loopt het op den duur gegarandeert mis. Enkel jij en Dennis moet toch volstaan :) ? In ieder geval heb ik nog zo'n ideetje voor een DM. De map uit 'Model Army' is uiterst geschikt voor DM. Maar dan zijn wat aanpassingen vereist als je er Team DM wilt spelen. Een Pick-Up voor wapens(9mm; Pump Shotgun; Uzi; M4 en Sniper Rifle) aan weerszijden van de Map (bij beide basissen). Je verdeelt dee spelers in twee teams, aangezien dat dit een georganiseerde server is mag dat niet te moeilijk zijn, waarop ieder team zijn spawnplaats krijgt, elk aan weerszijden. Let's Battle...

Het is eigenlijk de ultieme map voor DM, maar mocht je toch zeker willen spelen: beide spwns moeten op de 2 daken van de basissen en je zou een muur moeten plaatsen boven op de voorgevel van de basissen waardoor men niet gaat spawnkillen.

Wat tipjes :) .

Daarbij zou je de races ook kunnen scripten, waardoor niemand verloren rijdt, zoals ik deed... :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BoerBanaan

    692

  • Dr.Oppai

    427

  • Casss

    231

  • Cabyon

    182

Top Posters In This Topic

Posted Images

AeroCool (gast)

er hadden wel 4 mensen hadden gewoon admin rechten ik daan dave en dakendak

we hadden de andere ontnomen

Bewerkt: door dennis313
Link to comment
Delen op andere websites

Is dat niet wat veel? :7

Het is wel irritant als je steeds moet wachten op auto's, wapens. Je kan doen dat als je abuset dat je dan straf krijgt, 5 minuten opgesloten zitten in een kamer ofzo :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou wel willen helpen met organisatie hoor, maar misschien zou je al moeten beginnen mt maar maximum 2 personen te hebben met adminkrachten. Anders gaan andere personen ze misbruiken en loopt het op den duur gegarandeert mis. Enkel jij en Dennis moet toch volstaan :) ? In ieder geval heb ik nog zo'n ideetje voor een DM. De map uit 'Model Army' is uiterst geschikt voor DM. Maar dan zijn wat aanpassingen vereist als je er Team DM wilt spelen. Een Pick-Up voor wapens(9mm; Pump Shotgun; Uzi; M4 en Sniper Rifle) aan weerszijden van de Map (bij beide basissen). Je verdeelt dee spelers in twee teams, aangezien dat dit een georganiseerde server is mag dat niet te moeilijk zijn, waarop ieder team zijn spawnplaats krijgt, elk aan weerszijden. Let's Battle...

Het is eigenlijk de ultieme map voor DM, maar mocht je toch zeker willen spelen: beide spwns moeten op de 2 daken van de basissen en je zou een muur moeten plaatsen boven op de voorgevel van de basissen waardoor men niet gaat spawnkillen.

Wat tipjes :) .

Daarbij zou je de races ook kunnen scripten, waardoor niemand verloren rijdt, zoals ik deed... :7

jonge, ik ben ook leider dus ik heb daar ook recht op :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)

Is dat niet wat veel? :7

nee leiders hebben recht op admin rechten toch en wij hebben met ze 4re opendag klaar gezet en alles geregelt

en de andere leden hadden we de admin rechten afgenomen

Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)

Is dat niet wat veel? :7

Het is wel irritant als je steeds moet wachten op auto's, wapens. Je kan doen dat als je abuset dat je dan straf krijgt, 5 minuten opgesloten zitten in een kamer ofzo :puh:

even offtopic

cas waarom heb je naam verandert ik zag aan je onderschrift dat jij cas bent

Link to comment
Delen op andere websites

Het maakt mij niet uit dat er veel mensen zijn met Adminkrachten hoor... maar dan mogen ze niet misbruikt worden...

Daarbij hoop ik dat er van de Team DM werk wordt gemaakt :D .

Gaan we vast nog wel een keer doen, maar misschien is het dan wel handig dat jullie met suggesties of zo komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een hele post vol suggesties geschreven, dan enkel over Team DM.

Omdat dat 2 mooie locaties zijn voor Team DM als je het goed regelt kan dat hele mooie gevechten opleveren, misschien dan ook een tellertje van hoeveel man je afmaakt en wordt gekillt, maar dat zal denk ik net te moeilijk of overbodig zijn? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een hele post vol suggesties geschreven, dan enkel over Team DM.

Omdat dat 2 mooie locaties zijn voor Team DM als je het goed regelt kan dat hele mooie gevechten opleveren, misschien dan ook een tellertje van hoeveel man je afmaakt en wordt gekillt, maar dat zal denk ik net te moeilijk of overbodig zijn? :7

We zijn een beetje aan het bedenken erover. Kom op MSN. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe regel:

Elk lid heeft recht op een adminlevel op de server, maar na misbruik zal deze zonder pardon ingenomen worden! Deze regel gaat vanaf nu in, iedereen die z'n adminlevel kwijt is krijgt hem terug.

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe regel:

Elk lid heeft recht op een adminlevel op de server, maar na misbruik zal deze zonder pardon ingenomen worden! Deze regel gaat vanaf nu in, iedereen die z'n adminlevel kwijt is krijgt hem terug.

Mee eens yep.gif alleen als je dan je adminlevel kwijt bent moeten er voor degene die admin level kwijt zijn auto's en wapens worden gegeven/geplaatst, dus dan draait de rest er ook een beetje voor op! confused2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...