Jump to content

Ghost Legion - Clan talk

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat voor een kutplek moet dat zijn :7 .

Ik heb een probleem... mijn blind kaartje is maar 400x400... maar hij wordt wel opgeslagen als een 1300x750, dus dat mapje zit linksboven in de hoek :7 .

Hearv94 ik ben hoogstwaarschijnlijk 5 keer beter in handig zijn dan jou dus pas op met je bezigheden jongen, ik zal even verder gaan leren en jouw even uitlachen. :)

• Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BoerBanaan

692

• Dr.Oppai

427

• Casss

231

• Cabyon

182

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Denk je? Dat gebeurt nu eenmaal als je zo'n dingen absoluut in Paint wilt maken :7 .

Geplaatst: (bewerkt)

Denk je? Dat gebeurt nu eenmaal als je zo'n dingen absoluut in Paint wilt maken :7 .

Niet onnozel doen Hearv :puh: gewoon een kaart met een puntje erop posten :puh:

Bewerkt: door BV_1993
AeroCool (gast)
Geplaatst:

nice filmpje ik heb het wachtwoord van de youtube account nog ik heb het naar jullie bijde gestuurd

Geplaatst:

Niet onnozel doen Hearv :puh: gewoon een kaart met een puntje erop posten :puh:

Ik dacht ook dat het zo simpel was Ben... maar zoek dat puntje maar eens op een kaart van 1500x1000...

In ieder geval, je moet ook al best achterlijk zijn om R'dam niet te weten liggen... is het niet Dave? :7

Geplaatst:

Toch is mijn E-penis ruim 3x groter dan die van daan :puh: .

God Dave, wat boeit Daan nu weer jou penis. Die moet je lekker voor jezelf houden :bier: .

Heb je Uden nog niet gezien :7. En logisch, hij woont er :bier: .

Geplaatst:

Toch is mijn E-penis ruim 3x groter dan die van daan :puh: .

God Dave, wat boeit Daan nu weer jou penis. Die moet je lekker voor jezelf houden :bier: .

Heb je Uden nog niet gezien :7. En logisch, hij woont er :bier: .

jonge, heb je hem wel eens op skype gehoord man? Als je dat hoord dan weet je pas waarom hij banaandaan als naam heeft gekozen, gewoon omdat hij een erg puberraal karakter heeft als je begrijpt wat ik bedoel :7 .

Dave, ik moet je een applaus geven, want je hebt er maar 3 maanden over gedaan om daar achter te komen, proficiat :klap:

Man, man, man... :7

Bewerkt: door Hearv94

Ik ben 13 en zelfs ik wist het :7

Ik ook, en raad eens hoe oud ik ben sad2.gif

Bewerkt: door Casss
Geplaatst:

Ik zeg toch niet dat ik er nu pas achter ben? Gast... de eerste keer dat ik banaandaan zag dacht ik meteen al aan zo een karakter :7 .

Geplaatst:

Ik zeg toch niet dat ik er nu pas achter ben? Gast... de eerste keer dat ik banaandaan zag dacht ik meteen al aan zo een karakter :7 .

:( Dave, GET OUT OF HERE ( :D )

Geplaatst:

O, zo heb je je signature in mekaar vernield geknutselt. :engel:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...