Dakendak Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 (bewerkt) Ik heb anders nog wel een leuke foto van de meeting: Vraag me gewoon niet hoe... Zozo, ik zie dat CJ zichzelf met de mond aan het plezieren is? ... Je naam is trouwens verkeerd geschreven (onder je avatar) EDIT: Ik denk dat ik naar LKZ ga gaan... Niet dat ik jullie niet leuk vind, maar bij LKZ zijn er veel mensen die ook een PS3 hebben, en aangezien mijn pc alleen GTA SA aankan... Sorry hoor jongens Ben nu al aangenomen. Bewerkt: 16 mei 2010 door Dakendak
Phoenyxar Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 .. Kloot nou niet met gravity We hadden het vermindert voor wat Base-jumps Met de auto rijden ging wel heel wat moeilijker... :$
Shotyoudie Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 ... Je naam is trouwens verkeerd geschreven (onder je avatar) Kijk is op pagina 2 op zijn profiel. Ik had het al gezegt maar hij is te lui om het te veranderen
Dakendak Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 ... Je naam is trouwens verkeerd geschreven (onder je avatar) Kijk is op pagina 2 op zijn profiel. Ik had het al gezegt maar hij is te lui om het te veranderen Volgens mij zoekt ie gewoon aandacht... Weet je trouwens al dat ik hier weg ben ?
BoerBanaan Geplaatst: 16 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Je mag hier best terug komen voor gezelligheid hoor :$
Shotyoudie Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 ... Je naam is trouwens verkeerd geschreven (onder je avatar) Kijk is op pagina 2 op zijn profiel. Ik had het al gezegt maar hij is te lui om het te veranderen Volgens mij zoekt ie gewoon aandacht... Weet je trouwens al dat ik hier weg ben ? Ja nu wel. Ik heb je nietecht veel actief gezien hier omdat ik er nog niet zo heel lang in zit, Maar toch succes in LKZ
BoerBanaan Geplaatst: 16 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Ja nu wel. Ik heb je nietecht veel actief gezien hier omdat ik er nog niet zo heel lang in zit, Maar toch succes in LKZ Dakendak is nooit echt actief geweest, in het begin was hij leider maar hij is al gauw steeds verder gedegradeerd.
AeroCool (gast) Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 toen was hij co-leider toen gewoon lid en nu sins een paar weken terug een vriend en vandaag komt de nieuwe week progamma online
Dakendak Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Ik was niet actief omwille van school, m'n PS3,... Daarom ga ik ook naar LKZ (PS3)+ RDR
AeroCool (gast) Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 (bewerkt) dakendak je staat wel op vriend en je zit nu wel in een ander clan maar als vriend mag je nog steets in onze sa mp meetings zijn hoor ook als zit je nu in LKZ daarvoor hebben ook een vriendenlijst voor leden die in een ander clan zitten maar ook bij onze meetings wil zijn Bewerkt: 16 mei 2010 door dennis313
BoerBanaan Geplaatst: 16 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 (bewerkt) Hai Dennisje pennisje Ben je nu bij je Oma stoma? Kun je dan niet op skype? Wat vinden jullie van mijn mod? Het shirt en het haar zijn aangepast Bewerkt: 16 mei 2010 door BoerBanaan
AeroCool (gast) Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 (bewerkt) Wat vinden jullie van mijn mod? Het shirt en het haar zijn aangepast mooie mod daan en dave Beste leden ik ben deze week offline en ben vrijdag weer online als je vragen hebt kan je bij de boeren zijn (boerbanaan en boerdave) tot vrijdag Bewerkt: 16 mei 2010 door dennis313
Luzhin2.4 Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Jongens is dat paint? En staat daar nu I♥LC JE MOEDER? Hahaha Vet shirt
Phoenyxar Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 (bewerkt) Ja dat staat er Luzhin... Jongens eerlijk: die dingen zien er niet uit, als je niet kunt modden doe het dan niet... ( ) alhoewel ik het Homies-shirt wel tamelijk goed vind gelukt, je hebt wel de beentjes van de 'E' vergeten weg te halen . Bewerkt: 16 mei 2010 door Hearv94
Recommended Posts