BoerBanaan Geplaatst: 16 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 (bewerkt) Ja dat staat er Luzhin... Jongens eerlijk: die dingen zien er niet uit, als je niet kunt modden doe het dan niet... ( ) alhoewel ik het Homies-shirt wel tamelijk goed vind gelukt, je hebt wel de beentjes van de 'E' vergeten weg te halen . Nah, nu lijkt het of er Homo's staat ipv Homos Edit: ik zal die Onderste punt wel verwijderen ;D Bewerkt: 16 mei 2010 door BoerBanaan
Dr.Oppai Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Ja dat staat er Luzhin... Jongens eerlijk: die dingen zien er niet uit, als je niet kunt modden doe het dan niet... ( ) alhoewel ik het Homies-shirt wel tamelijk goed vind gelukt, je hebt wel de beentjes van de 'E' vergeten weg te halen . Lol ik maak expres van die slechte mods want ik doe het meer voor de fun dan voor de kwaliteit. .
BoerBanaan Geplaatst: 16 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 (bewerkt) Ja dat staat er Luzhin... Jongens eerlijk: die dingen zien er niet uit, als je niet kunt modden doe het dan niet... ( ) alhoewel ik het Homies-shirt wel tamelijk goed vind gelukt, je hebt wel de beentjes van de 'E' vergeten weg te halen . Lol ik maak expres van die slechte mods want ik doe het meer voor de fun dan voor de kwaliteit. . Funmods zijn beter dan "mooie" mods Bewerkt: 16 mei 2010 door BoerBanaan
Luzhin2.4 Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Ja dat staat er Luzhin... Jongens eerlijk: die dingen zien er niet uit, als je niet kunt modden doe het dan niet... ( ) alhoewel ik het Homies-shirt wel tamelijk goed vind gelukt, je hebt wel de beentjes van de 'E' vergeten weg te halen . Dit is er toch gewoon met paint opgezet of niet? Ik zie namelijke helemaal geen diepte bij de rode neus....
Phoenyxar Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Dit is er toch gewoon met paint opgezet of niet? Ik zie namelijke helemaal geen diepte bij de rode neus.... Dat is omdat Daan niet zo geweldig kan modden... hij heeft die neus echt gewoon maar rood gemaakt waardoor je geen diepte ziet... of het is ernatuurlijk gewoon in paint opgezet, wat al even dom is .
BoerBanaan Geplaatst: 16 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Dit is er toch gewoon met paint opgezet of niet? Ik zie namelijke helemaal geen diepte bij de rode neus.... Dat is omdat Daan niet zo geweldig kan modden... hij heeft die neus echt gewoon maar rood gemaakt waardoor je geen diepte ziet... of het is ernatuurlijk gewoon in paint opgezet, wat al even dom is . Wij hoeven niet van die serieuze mods, wij houden van funmods die nergens op slaan
Dr.Oppai Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Dit is er toch gewoon met paint opgezet of niet? Ik zie namelijke helemaal geen diepte bij de rode neus.... Dat is omdat Daan niet zo geweldig kan modden... hij heeft die neus echt gewoon maar rood gemaakt waardoor je geen diepte ziet... of het is ernatuurlijk gewoon in paint opgezet, wat al even dom is . Wij hoeven niet van die serieuze mods, wij houden van funmods die nergens op slaan Amen to that brother! Gewoon een man met een blauw achterhoofd FTW!
Luzhin2.4 Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 (bewerkt) Stock cars ftw! De bumpers kun je er met de trainer opzetten, de ruitenwissers moeten er nog af. Veder kan de rechter deur niet open en is de rechterstoel weg. Bewerkt: 16 mei 2010 door Luzhin2.4
Phoenyxar Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Arme Faction . Zie, dit ziet er dus wel beter uit! Alleen heb je nog netjes nodig aan de ruiten .
Luzhin2.4 Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Arme Faction . Zie, dit ziet er dus wel beter uit! Alleen heb je nog netjes nodig aan de ruiten . Dankje het is trouwens een Sabre. Ik dacht die roosters te kunnen jatten van een caddy, maar helaas. Dat lukt niet...
Phoenyxar Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 (bewerkt) Lol, was dat een Sabre? Nu lijkt hij meer op een Faction waar vanalles i afgeslagen... goede veranderingen dus, je merkt ze zelfs . Je moet geen links geven naar de auto's hoor Luzhin, ik ben de centrale autoserver van TU samen met Eddie Low dus dat is overbodig . Bewerkt: 16 mei 2010 door Hearv94
Luzhin2.4 Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Lol, was dat een Sabre? Nu lijkt hij meer op een Faction waar vanalles i afgeslagen... goede veranderingen dus, je merkt ze zelfs . Je moet geen links geven naar de auto's hoor Luzhin, ik ben de centrale autoserver van TU samen met Eddie Low dus dat is overbodig . Misschien doe k de spiegels er ook wel af:P Gaf jij maar een link van de faction, ik heb geen idee hoe die auto eruit ziet. Nu moest ik hem helemaal zelf opzoeken:P
BoerBanaan Geplaatst: 17 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2010 Goeiemorgen leute Bijna pagina 100
Recommended Posts