Jump to content

9/11 wordt door allerlei instanties misbruikt


ikt

Recommended Posts

Of gehackt woorden door kwaadwillende personen?

Ik weet dat de AIVD weleens een USB stickje verliest of een PC bij het grof vuil laat slingeren, maar moet dat nu iedere keer weer aangehaald worden? Hoe vaak gebeurt dat, op welke schaal? 99% goed is altijd een prima behaald resultaat, hoor. ^_^

Die ééne % is al meer dan genoeg om de mensen hun vertrouwen te verliezen, ook al staat daar 99% goede dingen tegenover.

En het zal maar over zeer vertrouwelijke informatie gaan.

Ja, hallo. Waar mensen werken, worden fouten gemaakt. Dat is nu, dat was vroeger en dat zal over 100 jaar nog zo zijn. Dokters maken fouten; moet de hele geneeskunde dan maar opgedoekt worden?

Advocaten maken fouten: Moet het hele rechtssysteem dan maar op de schop?

Nogmaals: Wat,als,dan? Schiet je geen reet mee op, mensen.

Link to comment
Delen op andere websites

Of gehackt woorden door kwaadwillende personen?

Ik weet dat de AIVD weleens een USB stickje verliest of een PC bij het grof vuil laat slingeren, maar moet dat nu iedere keer weer aangehaald worden? Hoe vaak gebeurt dat, op welke schaal? 99% goed is altijd een prima behaald resultaat, hoor. ^_^

Die ééne % is al meer dan genoeg om de mensen hun vertrouwen te verliezen, ook al staat daar 99% goede dingen tegenover.

En het zal maar over zeer vertrouwelijke informatie gaan.

Ja, hallo. Waar mensen werken, worden fouten gemaakt. Dat is nu, dat was vroeger en dat zal over 100 jaar nog zo zijn. Dokters maken fouten; moet de hele geneeskunde dan maar opgedoekt worden?

Advocaten maken fouten: Moet het hele rechtssysteem dan maar op de schop?

Nogmaals: Wat,als,dan? Schiet je geen reet mee op, mensen.

Je begrijpt men verhaal achter men zin niet :-(

Ik hoop nu wel

Link to comment
Delen op andere websites

Je bent staatsburger van Nederland. Je hebt stemrecht (Zo niet, ben je nog niet op een leeftijd waarop je verondersteld wordt niet verantwoordelijk genoeg te zijn om dit te hebben) en met dat stemrecht kiezen wij een volksvertegenwoordiging. Die volksvertegenwoordiging bewaakt en reguleert dergelijke zaken. Jij hebt dus a) toestemming gegeven omdat jouw partij in die regering zit of b) je hebt gekozen op de partij die in de 2e kamer hard haar best doet de regering op andere gedachten te brengen. Door hier te wonen zonder actief tegen het regime in te gaan, stem jij er dus stilzwijgend mee in.

Om te beginnen heb ik nooit gekozen voor een Nederlands staatsburgerschap, dat heb ik bij mijn geboorte gekregen. Uitschrijven als minderjarige is onmogelijk. En hou alsjeblieft op met dat ideaalbeeld van een democratie, zo werkt de praktijk niet. Ik heb helemaal geen toestemming gegeven voor wat dan ook.

Hoezo zonder juridische basis? De overheid hoort zorg te dragen voor jouw en mijn veiligheid. Als ze het daarvoor nodig vinden om af en toe een plaatje te schieten van jouw kenteken om te controleren of je auto wel APK gekeurd is en / of je wel verzekerd bent, dan mogen ze dus in alle rust jouw kentekenplaat fotograferen.

Is er geen hit, dan dienen de gegevens meteen vernietigd te worden. Dat stelt de privacy wetgeving gewoon. De gegevens worden echter wel bewaard, daarvoor is geen juridische basis en is daarom onrechtmatig en mag gewoon niet. Link.

Wat voor waanideeën houdt jij erop na? Of ben je zo'n feestneus die achter de eerste de beste complottheorie aanloopt en deze verdedigt tegenover iedereen die het wil horen alsof je er jaren op gestudeerd hebt?

Dat heeft helemaal niets met complottheorieën te maken. Ik weet gewoon hoe gemakkelijk het is om in computersystemen in te breken en de opgeslagen gegevens te misbruiken.

Ik weet dat de AIVD weleens een USB stickje verliest of een PC bij het grof vuil laat slingeren, maar moet dat nu iedere keer weer aangehaald worden? Hoe vaak gebeurt dat, op welke schaal? 99% goed is altijd een prima behaald resultaat, hoor. ^_^

Computersystemen zijn nou eenmaal zo onveilig als de pest. Voor een getraind iemand een eitje om te kraken.

Wat, als, dan? Daar schiet je ook geen reet mee op. Het is, zoals met zoveel dingen, de voors en tegens tegen elkaar afwegen. Gezien het feit dat jij, tot nu toe, de enige die het niet met de 'rest' eens is, en de rest voor, lijkt het mij duidelijk.

En besides: De kans is groter dat een aanrader of overvaller gepakt wordt dan dat jouw buurvrouw via haar hackpogingen weet dat jij op zaterdag tegen de boom tegenover de camera aan het pissen was.

Ben benieuwd wat jij allemaal te verbergen hebt, je bent zo fel.

Laat ik het anders zeggen. Niet wat als die beelden misbruikt worden, ze worden gewoon misbruikt. De politie heeft schijt aan de wet als het ze niet uitkomt, je privacy wordt op alle mogelijke manieren geschonden.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je, ik kan wel een heel lulverhaal gaan ophangen, maar dat doe ik niet. Nu. Ik heb mijn Melatonine gehad en ben lekker woozy, ik lees het morgen allemaal nog even over en dan kom ik erop terug.

Savvy? ;)

Cilly --------> OUT! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ahum, Nederland staat op de 1e plaats als het gaat om afluisteren van dingen en controle. :puh:

Ik vind het vooral erg dat als iemand van terrorisme wordt beschuldigd alle regels in een keer van de tafel worden geveegd. Zie die ene gevangenis van Amerika. Daar zaten mogelijk veel onschuldigen vast, maar die hebben geen eerlijk proces gekregen simpelweg omdat ze als verdachte terrorist waren genoteerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...