iamtheWalrus Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 Ik speel het haast elke dag. Nu ff wat minder i.v.m. dat ik weer zon kudt maandkaart moet kopen. Zit helaas nog maar op lvl 40. Ik heb eerst heel lang op private servers gespeeld, maar het echte is toch een stuk leuker.(geen downtime om het uur, ftw) Alleen balen dat het zo duur is. Reageren
Pesimist Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 ik heb echt heel lange zitten twijfelen tussen world of warcraft en lord of the rings online ik vond wow heel leuk om te zien en te spelen maar ik dacht ik ben een grote van van lotr dus heb ik lotro gehaald en lotro is meer ingeleevd in de lotr stijl dus geen bad peoples kiezen alleen middle earth free peoples en dus geen vliegende mount aleen een paard als mount maar ik vind wow nog steeds heel leuk ik had wow maar een half uur gespeeld bij mn neef en nu speel ik lotro al 3maanden:tu:en heb geen spijt Reageren
j0uk3 Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 Je moet toch per maand betalen? hoeveel ong? mischien *Kuch* Koop ik het dan *Kuch* *Kuch* Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan WoW? Het is harstikke duur en ik snap de bedoeling ervan niet. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 Het is helemaal niet zo duur mensen.. Stel, koopt een nieuw spel voor een euro of 60-, deze speel je al uit in een paar weekjes als je er eens goed aan zit en dan de volgende maand koop je weer een nieuwe van 60 euro. Omdat je met WoW maanden zoet kan zijn moet je een keertje eens 50 euro betalen voor het spel zelf + alle expansions, vervolgens betaal je elke maand 12.50 euro, dat is veel goedkoper dan die 60 euro voor telkens een nieuw spel hoor . Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 Het is helemaal niet zo duur mensen.. Stel, koopt een nieuw spel voor een euro of 60-, deze speel je al uit in een paar weekjes als je er eens goed aan zit en dan de volgende maand koop je weer een nieuwe van 60 euro. Omdat je met WoW maanden zoet kan zijn moet je een keertje eens 50 euro betalen voor het spel zelf + alle expansions, vervolgens betaal je elke maand 12.50 euro, dat is veel goedkoper dan die 60 euro voor telkens een nieuw spel hoor . Nou ik ben met een GTA wel een maandje of twee zoet. En SA en VC zijn nu 10 euro. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 Nou ik ben met een GTA wel een maandje of twee zoet. En SA en VC zijn nu 10 euro. De GTA's raken ooit toch ook op, daar komt niet elke maand weer nieuwe content bij ofzo.. Maar ik heb het in mijn post over de gemiddelde gamer, die als hij een spel heeft uitgespeeld natuurlijk gauw een nieuwe wilt. WoW wordt telkens ge-update om de zoveel weken dus je hebt vaak genoeg nieuwe content om gewoon die hard door te spelen. Reageren
Pesimist Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 Je moet toch per maand betalen? hoeveel ong? mischien *Kuch* Koop ik het dan *Kuch* *Kuch* ja je moet per 2maanden betalen het ligt rond de 25 euro maar het is echt een heel leuk spel lekker veel spelen Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 Nou ik ben met een GTA wel een maandje of twee zoet. En SA en VC zijn nu 10 euro. De GTA's raken ooit toch ook op, daar komt niet elke maand weer nieuwe content bij ofzo.. Maar ik heb het in mijn post over de gemiddelde gamer, die als hij een spel heeft uitgespeeld natuurlijk gauw een nieuwe wilt. WoW wordt telkens ge-update om de zoveel weken dus je hebt vaak genoeg nieuwe content om gewoon die hard door te spelen. Ik geloof wel dat het mooi is enzo, maar ik hou gewoon niet van het soort spel. Het is met zwaarden enz. GTA is gewoon meer mijn spel. Reageren
Venzio Geplaatst: 31 maart 2010 Rapport Geplaatst: 31 maart 2010 Ik heb een tijdje WoW lekker gespeelt en ik vind het toch wel een leuk spel. Na een tijdje, 3 maanden niet gespeelt omdat ik het toch saai vond worden die €13 per maand even opgezegt want die 3 maanden dat ik niet speelde toch weer €39 euro weggegooit. Ik ben van plan om dit eens in de 3 maanden een keer te betalen en dan weer 10 levels omhoog tot level 55, dan kan ik een Death Knight en zal ik wel weer eventjes spellen. Ga ook zeker die nieuwe uitbreiding even testen! Reageren
mistery Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 World of warcraft het beste spel? Ha! Echt niet! je moet er gwn 15 euro per maand aan besteden. En dan moet je het spel ook nog eens kopen om je account ervoor te activeren! Nee,doe mij maar maplestory. Is teminste gratis. Tuurlijk het is 2d en de graphics zijn nie zo goed. Maar het spel is wel een stuk overzichtelijker. >>> Door Visser23: Bijlage verwijderd.<<< Reageren
Dakendak Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 World of warcraft het beste spel? Ha! Echt niet! Er zijn meer spelers op WoW dan op Maplestory hoor, dus kan je ervan uitgaan dat het beter is (natuurlijk is dat je eigen mening) 2.je moet er gwn 15 euro per maand aan besteden. En dan moet je het spel ook nog eens kopen om je account ervoor te activeren! Ja, dat is waar. Maar gratis games zoals Maplestory/Metin2/... boeten wel in op kwaliteit. En je moet het spel niet kopen om je account te activeren. Je kan het spel downloaden van de site Nee,doe mij maar maplestory. Is teminste gratis.Tuurlijk het is 2d en de graphics zijn nie zo goed. Maar het spel is wel een stuk overzichtelijker. Waarom Maplestory? Kijk ook eens naar Rappelz/Metin2 . Of Guildwars. Dat spel moet je 1 keer kopen in de winkel, waarna je het gratis kan spelen. Reageren
SanAndreasStories Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 echt leuk spel maar ik ben geband Reageren
Dotz Geplaatst: 25 maart 2014 Rapport Geplaatst: 25 maart 2014 De hoofdpost is niet meer up2date, maar dat geeft niet.. Zijn er nog mensen op het forum die nog wel eens WoW spelen? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 25 maart 2014 Rapport Geplaatst: 25 maart 2014 Ik ga met Siege Of Orgrimmar denk ik weer spelen. Ik wil toch alle uitbreidingen op mij Battle.net account hebben. Heb helaas geen fysieke copies meer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.